Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 16:41. Дата останніх змін - 09.04.2025 10:22

Енергосервіс будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №8 «КАЗКА» МІСТА КОВЕЛЯ за адресою вул.Героїв України, 19 м.Ковель Волинської області ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-012037-a  
ID 01a837efbcb448a482e3fbff5f6e7f8a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради  
Облікова ставка НБУ 15.5%  
Процедура закупівлі Відкриті торги для закупівлі енергосервісу  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 18.04.25
Період оскаржень
до 24.04.25
Подання пропозицій
до 28.04.25
Залишилось 14 днів Поспішайте взяти участь!
Прекваліфікація
з 28.04.25
Оскарження прекваліфікації
Аукціон
очікується
Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій
08.04.2025, 16:21
Щодо умов тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації. Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та обмежують коло потенційних учасників, зокрема новостворених компаній, що мають належну кваліфікацію, технічні та кадрові ресурси, але не мають змоги підтвердити досвід виконання аналогічних енергоефективних заходів лише через короткий строк діяльності.
Так, у тендерній документації міститься вимога щодо підтвердження досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, яка значно звужує конкуренцію та суперечить принципам рівності учасників.
Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Крім того, стаття 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» прямо не зобов’язує Замовника, а лише зазначає можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з ТД вимоги щодо кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.04.2025, 10:22)
Вітаю! Дякую за звернення.Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Оскільки дані кваліфікаційні критерії встановлені Законом, то по своїй суті вони не можуть бути дискримінаційними і ніяким чином не можуть обмежувати конкуренцію.Разом з тим відповідно до частини 5 статті 3 ЗУ " Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" Замовник не встановлює кваліфікаційний критерій, передбачений пунктом 3 частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів. У разі встановлення такого критерію та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників процедури закупівлі про відповідність їх такому критерію, вони зазначаються замовником у тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже даний кваліфікаційний критерій повністю відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ " Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації".
Замовник візьме до уваги ваше звернення щодо доцільності встановлення вимоги кваліфікаційному критерію,як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів та розгляне можливість щодо внесення змін до тендерної документації.