Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 16:20. Дата останніх змін - 11.04.2025 16:52

Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Перемоги, вул. Першого Травня, вул. Приозерна, вул. Садова, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-011520-a  
ID 9c7c9f36b3ae4c2b8c234651f32f01f8  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Перемоги, вул. Першого Травня, вул. Приозерна, вул. Садова, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 146`578`846.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
16.04.25
28.03.2025, 16:28
ISO 9001
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог тендерної документації учасник має подати Сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Доводимо да Вашого відома, що на даний момент в Україні діє наступний стандарт ISO 9001, а саме: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015).
З огляду на це, просимо виправити помилку в умовах закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 10:12)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області розглянуто Ваше запитання від 28.03.2025 року.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
28.03.2025, 16:28
Договори
Загальне запитання щодо оголошення
Замовником встановлено наступну вимогу «Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції з експлуатаційного утримання автомобільних доріг.». Однак предметом закупівлі є «Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі». Просимо виправити помилку у документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 10:12)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області розглянуто Ваше запитання від 28.03.2025 року.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
02.04.2025, 17:59
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!

Уважно вивчивши тендерну документацію та відомість обсягів робіт нами було виявлено, що умови тендерної документації в тому вигляді, в якому вони оприлюднені на даний момент на сайті уповноваженого органу порушують права нашого підприємства з точки зору обмеження економічної конкуренції та недискримінації учасників.

Тендерна документація містить комплексну умову стосовно підтвердження учасником наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), а саме: «УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДОГОВІР/ДОГОВОРИ, УКЛАДЕНИЙ/І ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 5 РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО/ЯКИХ Є ВИКОНАННЯ РОБІТ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ. ПРИ ЦЬОМУ СУМА ВИКОНАННЯ НАДАНИХ ДОГОВОРІВ МАЄ СКЛАДАТИ НЕ МЕНШЕ 60% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А САМЕ - НЕ МЕНШЕ, НІЖ 87 947 307,60 ГРН.».

Ми, як учасник, можемо зрозуміти наявність вимоги щодо підтвердження виконання робіт З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, а також маємо змогу такий досвід підтвердити. Проте обмеження щодо предмета закупівлі разом з вимогою підтвердження певної суми виконання звужують коло потенційних учасників, оскільки не кожен потенційний Учасник може підтвердити таку суму виконання саме робіт З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, проте якби, наприклад, Замовником було дозволено надання договорів З ПОТОЧНОГО та/або ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, то більша кількість потенційних Учасників змогла б прийняти участь у даній процедурі закупівлі, що призвело б до значної економії державних коштів, а саме з цією метою і проводяться публічні закупівлі. Крім того, роботи, що містяться в технічному завданні цілком могли виконуватися Учасником в рамках договору з ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, тому вимога про надання виключно договорів З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ не є обґрунтованою та доцільною.

Також хочемо зазначити, що вимога щодо підтвердження Учасником певної вартості виконаних робіт є необ’єктивною, оскільки протягом останніх 5 років в Україні значно змінилися, а точніше зросли ціни на будівельні роботи та послуги. В зв’язку з цим, можна припустити, що аналогічні роботи/послуги у 2020 році могли коштувати у двічі або тричі дешевше, особливо з врахуванням фактору, що Учасники на аукціоні часто понижують ціну на 20-30 % від очікуваної вартості. Тому з цього випливає, що Учасник, який фактично має досвід виконання також обсягу робіт, що і в технічному завданні, може не мати змоги підтвердити суму виконання такого договору в обсязі 60% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А САМЕ - НЕ МЕНШЕ, НІЖ 87 947 307,60 ГРН., що позбавляє такого Учасника можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі.

Окрім того, Замовником вимагається підтвердження такого критерію як «Фінансова спроможність», тому фактично таким чином Замовник може переконатися, що в Учасника є можливість та досвід виконання обсягів робіт в певному грошовому еквіваленті. В зв’язку з чим, не бачимо потреби додатково вимагати підтвердження можливості виконання певних робіт в грошовому еквіваленті в рамках вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.

Такої ж думки притримується Комісія Антимонопольного комітету України у своїх рішеннях, а зокрема у Рішення від 21.08.2018 № 8551, Рішення від 23.04.2020 № 7823, Рішення від 21.08.2018 № 8550.

Просимо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації так, щоб права багатьох потенційних Учасників не було порушено.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 13:06)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області розглянуто Ваше запитання від 02.04.2025 року.
За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва/ реконструкції або капітального ремонту вулиць та доріг міст і населених пунктів або доріг загального користування державного/місцевого значення.
Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020р. №500/34783 (зі змінами) (далі - Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону - роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону- послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Отже, надання послуг з ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, не може бути підтвердженням аналогічного досвіду виконання робіт у розумінні Закону та умов тендерної документації.
Тендерна документація разом з додатками до неї складена відповідно до «Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Наказом Мінекономіки від 22.11.2024року №26335, що розроблені з метою встановлення єдиного підходу до підготовки та здійснення процедур закупівель.
Пункт 5 підрозділу XI. «Рекомендації щодо визначення кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі» Методичних рекомендацій встановлює вимогу до обсягу виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: «Обсяг виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, що може бути визначений замовником у тендерній документації, якщо очікувана вартість предмета закупівлі від 100 до 300 мільйонів гривень, то загальний обсяг виконання аналогічних договорів має становити не менше ніж 60% очікуваної вартості, але в будь-якому разі не менше ніж 80 мільйонів гривень.
Отже, встановлення Замовником вимоги - «Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 60% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 87 947 307,60 грн.» є обґрунтованим та вмотивованим рішенням з дотриманням рекомендацій Мінекономіки, що затверджені Наказом від 22.11.2024р. №26335.