Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 16:20. Дата останніх змін - 11.04.2025 16:52
Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Перемоги, вул. Першого Травня, вул. Приозерна, вул. Садова, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-26-011520-a | |
ID | 9c7c9f36b3ae4c2b8c234651f32f01f8 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
146`578`84600 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Перемоги, вул. Першого Травня, вул. Приозерна, вул. Садова, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 146`578`846.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
16.04.25
28.03.2025, 16:28
ISO 9001
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог тендерної документації учасник має подати Сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Доводимо да Вашого відома, що на даний момент в Україні діє наступний стандарт ISO 9001, а саме: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015).
З огляду на це, просимо виправити помилку в умовах закупівлі.
Доводимо да Вашого відома, що на даний момент в Україні діє наступний стандарт ISO 9001, а саме: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який прийнятий Наказом Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем (ДП «НДІ «Система») від 31.12.2015 № 221 (Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015).
З огляду на це, просимо виправити помилку в умовах закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 10:12)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області розглянуто Ваше запитання від 28.03.2025 року.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
28.03.2025, 16:28
Договори
Загальне запитання щодо оголошення
Замовником встановлено наступну вимогу «Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції з експлуатаційного утримання автомобільних доріг.». Однак предметом закупівлі є «Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі». Просимо виправити помилку у документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 10:12)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області розглянуто Ваше запитання від 28.03.2025 року.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
02.04.2025, 17:59
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію та відомість обсягів робіт нами було виявлено, що умови тендерної документації в тому вигляді, в якому вони оприлюднені на даний момент на сайті уповноваженого органу порушують права нашого підприємства з точки зору обмеження економічної конкуренції та недискримінації учасників.
Тендерна документація містить комплексну умову стосовно підтвердження учасником наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), а саме: «УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДОГОВІР/ДОГОВОРИ, УКЛАДЕНИЙ/І ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 5 РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО/ЯКИХ Є ВИКОНАННЯ РОБІТ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ. ПРИ ЦЬОМУ СУМА ВИКОНАННЯ НАДАНИХ ДОГОВОРІВ МАЄ СКЛАДАТИ НЕ МЕНШЕ 60% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А САМЕ - НЕ МЕНШЕ, НІЖ 87 947 307,60 ГРН.».
Ми, як учасник, можемо зрозуміти наявність вимоги щодо підтвердження виконання робіт З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, а також маємо змогу такий досвід підтвердити. Проте обмеження щодо предмета закупівлі разом з вимогою підтвердження певної суми виконання звужують коло потенційних учасників, оскільки не кожен потенційний Учасник може підтвердити таку суму виконання саме робіт З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, проте якби, наприклад, Замовником було дозволено надання договорів З ПОТОЧНОГО та/або ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, то більша кількість потенційних Учасників змогла б прийняти участь у даній процедурі закупівлі, що призвело б до значної економії державних коштів, а саме з цією метою і проводяться публічні закупівлі. Крім того, роботи, що містяться в технічному завданні цілком могли виконуватися Учасником в рамках договору з ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, тому вимога про надання виключно договорів З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ не є обґрунтованою та доцільною.
Також хочемо зазначити, що вимога щодо підтвердження Учасником певної вартості виконаних робіт є необ’єктивною, оскільки протягом останніх 5 років в Україні значно змінилися, а точніше зросли ціни на будівельні роботи та послуги. В зв’язку з цим, можна припустити, що аналогічні роботи/послуги у 2020 році могли коштувати у двічі або тричі дешевше, особливо з врахуванням фактору, що Учасники на аукціоні часто понижують ціну на 20-30 % від очікуваної вартості. Тому з цього випливає, що Учасник, який фактично має досвід виконання також обсягу робіт, що і в технічному завданні, може не мати змоги підтвердити суму виконання такого договору в обсязі 60% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А САМЕ - НЕ МЕНШЕ, НІЖ 87 947 307,60 ГРН., що позбавляє такого Учасника можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі.
Окрім того, Замовником вимагається підтвердження такого критерію як «Фінансова спроможність», тому фактично таким чином Замовник може переконатися, що в Учасника є можливість та досвід виконання обсягів робіт в певному грошовому еквіваленті. В зв’язку з чим, не бачимо потреби додатково вимагати підтвердження можливості виконання певних робіт в грошовому еквіваленті в рамках вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Такої ж думки притримується Комісія Антимонопольного комітету України у своїх рішеннях, а зокрема у Рішення від 21.08.2018 № 8551, Рішення від 23.04.2020 № 7823, Рішення від 21.08.2018 № 8550.
Просимо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації так, щоб права багатьох потенційних Учасників не було порушено.
Уважно вивчивши тендерну документацію та відомість обсягів робіт нами було виявлено, що умови тендерної документації в тому вигляді, в якому вони оприлюднені на даний момент на сайті уповноваженого органу порушують права нашого підприємства з точки зору обмеження економічної конкуренції та недискримінації учасників.
Тендерна документація містить комплексну умову стосовно підтвердження учасником наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), а саме: «УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДОГОВІР/ДОГОВОРИ, УКЛАДЕНИЙ/І ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 5 РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ, ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО/ЯКИХ Є ВИКОНАННЯ РОБІТ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ. ПРИ ЦЬОМУ СУМА ВИКОНАННЯ НАДАНИХ ДОГОВОРІВ МАЄ СКЛАДАТИ НЕ МЕНШЕ 60% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А САМЕ - НЕ МЕНШЕ, НІЖ 87 947 307,60 ГРН.».
Ми, як учасник, можемо зрозуміти наявність вимоги щодо підтвердження виконання робіт З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, а також маємо змогу такий досвід підтвердити. Проте обмеження щодо предмета закупівлі разом з вимогою підтвердження певної суми виконання звужують коло потенційних учасників, оскільки не кожен потенційний Учасник може підтвердити таку суму виконання саме робіт З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, проте якби, наприклад, Замовником було дозволено надання договорів З ПОТОЧНОГО та/або ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, то більша кількість потенційних Учасників змогла б прийняти участь у даній процедурі закупівлі, що призвело б до значної економії державних коштів, а саме з цією метою і проводяться публічні закупівлі. Крім того, роботи, що містяться в технічному завданні цілком могли виконуватися Учасником в рамках договору з ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, тому вимога про надання виключно договорів З НОВОГО БУДІВНИЦТВА/ РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ не є обґрунтованою та доцільною.
Також хочемо зазначити, що вимога щодо підтвердження Учасником певної вартості виконаних робіт є необ’єктивною, оскільки протягом останніх 5 років в Україні значно змінилися, а точніше зросли ціни на будівельні роботи та послуги. В зв’язку з цим, можна припустити, що аналогічні роботи/послуги у 2020 році могли коштувати у двічі або тричі дешевше, особливо з врахуванням фактору, що Учасники на аукціоні часто понижують ціну на 20-30 % від очікуваної вартості. Тому з цього випливає, що Учасник, який фактично має досвід виконання також обсягу робіт, що і в технічному завданні, може не мати змоги підтвердити суму виконання такого договору в обсязі 60% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, А САМЕ - НЕ МЕНШЕ, НІЖ 87 947 307,60 ГРН., що позбавляє такого Учасника можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі.
Окрім того, Замовником вимагається підтвердження такого критерію як «Фінансова спроможність», тому фактично таким чином Замовник може переконатися, що в Учасника є можливість та досвід виконання обсягів робіт в певному грошовому еквіваленті. В зв’язку з чим, не бачимо потреби додатково вимагати підтвердження можливості виконання певних робіт в грошовому еквіваленті в рамках вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Такої ж думки притримується Комісія Антимонопольного комітету України у своїх рішеннях, а зокрема у Рішення від 21.08.2018 № 8551, Рішення від 23.04.2020 № 7823, Рішення від 21.08.2018 № 8550.
Просимо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації так, щоб права багатьох потенційних Учасників не було порушено.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 13:06)
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області розглянуто Ваше запитання від 02.04.2025 року.
За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва/ реконструкції або капітального ремонту вулиць та доріг міст і населених пунктів або доріг загального користування державного/місцевого значення.
Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020р. №500/34783 (зі змінами) (далі - Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону - роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону- послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Отже, надання послуг з ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, не може бути підтвердженням аналогічного досвіду виконання робіт у розумінні Закону та умов тендерної документації.
Тендерна документація разом з додатками до неї складена відповідно до «Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Наказом Мінекономіки від 22.11.2024року №26335, що розроблені з метою встановлення єдиного підходу до підготовки та здійснення процедур закупівель.
Пункт 5 підрозділу XI. «Рекомендації щодо визначення кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі» Методичних рекомендацій встановлює вимогу до обсягу виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: «Обсяг виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, що може бути визначений замовником у тендерній документації, якщо очікувана вартість предмета закупівлі від 100 до 300 мільйонів гривень, то загальний обсяг виконання аналогічних договорів має становити не менше ніж 60% очікуваної вартості, але в будь-якому разі не менше ніж 80 мільйонів гривень.
Отже, встановлення Замовником вимоги - «Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 60% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 87 947 307,60 грн.» є обґрунтованим та вмотивованим рішенням з дотриманням рекомендацій Мінекономіки, що затверджені Наказом від 22.11.2024р. №26335.
За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва/ реконструкції або капітального ремонту вулиць та доріг міст і населених пунктів або доріг загального користування державного/місцевого значення.
Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020р. №500/34783 (зі змінами) (далі - Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону - роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону- послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Отже, надання послуг з ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, не може бути підтвердженням аналогічного досвіду виконання робіт у розумінні Закону та умов тендерної документації.
Тендерна документація разом з додатками до неї складена відповідно до «Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Наказом Мінекономіки від 22.11.2024року №26335, що розроблені з метою встановлення єдиного підходу до підготовки та здійснення процедур закупівель.
Пункт 5 підрозділу XI. «Рекомендації щодо визначення кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі» Методичних рекомендацій встановлює вимогу до обсягу виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: «Обсяг виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, що може бути визначений замовником у тендерній документації, якщо очікувана вартість предмета закупівлі від 100 до 300 мільйонів гривень, то загальний обсяг виконання аналогічних договорів має становити не менше ніж 60% очікуваної вартості, але в будь-якому разі не менше ніж 80 мільйонів гривень.
Отже, встановлення Замовником вимоги - «Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 60% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 87 947 307,60 грн.» є обґрунтованим та вмотивованим рішенням з дотриманням рекомендацій Мінекономіки, що затверджені Наказом від 22.11.2024р. №26335.