Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 15:38. Дата останніх змін - 03.04.2025 12:00

Стрілок і хрестовин для трамвайної колії 1524мм, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-009603-a  
ID ac110ad3605e4e43b40df4f31949f30b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
26`366`40000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 26`366`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Закупівля не відбулась
03.04.25
28.03.2025, 11:33
Загальне звернення по закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Шановні панове!
Закупівля UA-2025-03-26-009603-a. Подання пропозицій до 03.04.2025р.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Тендерної документації (ТД):
• Додаток № 4 до тендерної документації Проєкт договору №___
п. 5.5. - Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки. ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше ніж 31.12.2025.
Місце поставки ТОВАРУ -______________________________________.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
п.7.9 – Додати:
У випадку прострочення оплати за ТОВАР, що поставляється по цьому Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК має право затримати постачання ТОВАРУ на строк не більше строку прострочки оплати, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за несвоєчасну поставку ТОВАРУ з цієї причини.
• Додаток № 3 до договору:
п.1.4.2 - Викласти в наступній редакції:
У разі виявлення невідповідності Товару вимогам Договору, накладна на Товар Покупцем не підписується, при цьому Покупець зобов’язаний в присутності та за підписом уповноваженого представника Постачальника, скласти Акт про невідповідність у двох примірниках, а один з примірників обов’язково надати Постачальнику. Цей Акт є підставою для усунення дефектів та проведення повторного приймання неприйнятої (згідно з Актом про невідповідність) частини Товару. Постачальник зобов’язаний усунути всі знайдені дефекти протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання відповідного акта.
(*гарантійні строки застосовуються залежно від предмета закупівлі)..
Після усунення недоліків ТОВАРУ гарантійний строк продовжується на період, протягом якого ТОВАР не використовувався. Зазначений період обчислюється з дня звернення ПОКУПЦЯ з вимогою про усунення недоліків ТОВАРУ до дня усунення недоліків або заміни ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
В разі заміни ТОВАРУ на новий, гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни
(відповідно до частини шостої статті 269 Господарського кодексу України).
п.1.5 - Викласти в наступній редакції:
Право власності Товару від Постачальника до Покупця переходить після передачі Товару та підписання Сторонами Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної.
П. 2.2 – Викласти в наступній редакції:
Строк виправлення дефектів – 20 (двадцять) робочих днів.

П. 2.4 – Викласти в наступній редакції:
При виникненні некомплектності чи якості Товару, або інші обставини, що перешкоджають нормальному функціонування Товару за призначенням, далі - Дефекти, що трапилися з вини Постачальника, останній за свій рахунок повинен здійснити заміну неякісного Товару протягом 20 (двадцяти) робочих .

П.2.7– Викласти в наступній редакції:
Якщо Сторони визнають, що виявлені Дефекти не можуть бути виправлені чи замінені та їх виправлення чи заміна потребує більше 20 (двадцяти) робочих днів або після початку виправлення виявлених Дефектів мине більше 20 (двадцяти) робочих днів, то Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку, про що письмово повідомляє Постачальника. Договір вважається розірваним з дати отримання Постачальником письмового повідомлення від Покупця.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.03.2025, 17:25)
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
КП «Київпастранс, повідомляє, що запропоновані правки є суттєвими і змінюють умови Договору. Відповідно до умов тендерної документації та чинного законодавства, зміна умов проєкту тендерного договору не передбачена.