Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 14:22. Дата останніх змін - 15.04.2025 10:26
Фарба -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-26-008223-a | |
ID | a2f87dedbfca4283b73807c6974f717b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
200`76400 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 200`764.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 01.04.25
Період оскаржень
до 01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 08.04.25
Завершена
15.04.25
27.03.2025, 13:24
щодо формату
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо Вас для полегшення учасникам підготовки тендерної пропозиції і заповнення форм замовника Учасниками прикріпити у закупівлю документацію також у форматі ворд. Завчасно вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.03.2025, 10:56)
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до пункту 24 постанови КМУ «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, розміщено тендерну документацію у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
28.03.2025, 15:32
щодо молоткової
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У більшості на ринку ЛФМ молоткова емаль виготовляється у фасуванні 2,3 кг - 2,8 кг. проте майже ні в кого немає стандратного фасування 2,8 кг. Просимо відкоригувати і вказати поширене для даного виду продукту фасування не менше 2, 3 кг ао вказати діапазоном 2,3 -2,8 кг. Завчасно вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:08)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо технічних характеристик предмету закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
28.03.2025, 15:33
щодо фасування фасадної фарби
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! На ринку ЛФМ стандратне фасування для фасадної фарби даного обєму є 4,2 кг, у майже всіх виробників. (не 4 кг). Просимо виправити на коректне і внести відповідні зміни до тендерної документації вказавшифасування фасадної фарби або зі словом не менше 4 кг, або 4-4.2 кг, або просто 4,2 кг. Завчасно вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:08)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо технічних характеристик предмету закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
28.03.2025, 15:35
щодо ккольору молоткової
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У більшості на ринку ЛФМ молоткова емаль виготовляється у кольорі темно-коричневий. Знайти просто коричневу молоткову емаль майже не можливо, то ж просимо вказати існуючий широко розповсюджений у роздрібі різних виробників колір молоткової емалі: темно-коричневий та внести відповідіні зміни до тендерної документації. Завчасно вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:08)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо технічних характеристик предмету закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
28.03.2025, 15:36
щодо кольору емалі голуба
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! В українській мові не існує назви кольору голуба, є блакитний. Відповідно, у всіх виробників фарба даного кольору має назву: блакитна. Просимо вказати існуючий колір і внести відповідні зміни до тендерної документації- замінити голубий на блакитний. Завчасно вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:07)
Внесення змін до тендерної документації і цій частині вважаємо недоцільним.
31.03.2025, 11:00
проєкт
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 5.3. зазначено, що Постачальник гарантує якість товару протягом гарантійного строку зазначеного в гарантійному талоні. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Усі строки придатності на товар зазначаються на етикетках товару та у паспортах якості. Надання гарантійного талону виробником фарби не передбачено. Прошу підтвердити можливість коригування пункту 5.3. договору із переможцем закупівлі, на єтапі укладання договору, щодо коригування документів, що підтверджує якість?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:07)
Внесення змін до тендерної документації і цій частині вважаємо недоцільним.
31.03.2025, 11:34
проєкт
Загальне запитання щодо оголошення
пунктом 6.4 зазначено, що Постачальник зобов’язаний сплатити вартість переміщень товару за потреби в його ремонті впродовж гарантійного талону. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що не підлягає ремонту виходячи з її специфіки. Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар впродовж строку придатності товару в порядку та на умовах визначених договором. Гарантійний талон виробником не передбачено, усі якісні показники товару та строк придатності зазначається у паспорті якості виробника. Прошу підтвердити можливість коригування пункту 6.4. договору із переможцем закупівлі, щодо приведення пункту договору у відповідність до предмету закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:06)
Внесення змін до тендерної документації і цій частині вважаємо недоцільним.
31.03.2025, 11:34
проєкт
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 5.6. зазначено, що товар має відповідати сорту, що вимагається. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляється відповідно до ТУ виробника. Сорт на фарбу технічними умовами та вимогами законодавства не зазначається. Редакція пункту договору не відповідає предмету закупівлі, прошу підтвердити можливість коригування пункту договору на єтапі підписання із переможцем закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:05)
Внесення змін до тендерної документації і цій частині вважаємо недоцільним.
31.03.2025, 11:35
проєкт
Загальне запитання щодо оголошення
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:05)
Внесення змін до тендерної документації і цій частині вважаємо недоцільним.
31.03.2025, 11:45
проєкт
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 18:06)
Внесення змін до тендерної документації і цій частині вважаємо недоцільним.