Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 11:00. Дата останніх змін - 09.04.2025 12:28

Шафа для зберігання зброї (автоматів Калашникова) за кодом ДК 021:2015:39150000-8 Меблі та приспособи різні -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-003530-a  
ID 4431b4064b7f430789f88b290d091af8  
Загальна очікувана вартість закупівлі
28`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина А4927  
Загальна очікувана вартість закупівлі 28`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25
Завершена
09.04.25
28.03.2025, 22:43
Щодо еквівалента товару
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Пунктом 15.3. Оголошення передбачено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати технічні характеристики запропонованої моделі та комплектація.
На підставі пункту 3.4 Оголошення просимо уточнити технічні характеристики для надання еквівалента товару.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.03.2025, 12:40)
Пункт 15.3 з Оголошення буде прибрано. Технічні характеристики, які нас влаштовують, зазначені в п. 3 Оголошення. Якщо Учасник має намір запропонувати еквівалент товару з іншими характеристиками, він має надати Замовнику (опублікувати в електронній системі чи надіслати на електронну пошту) назву моделі, виробника та характеристики до кінця терміну уточнень. Після цього Замовником буде надано відповідь про відповідність запропонованої моделі в якості еквівалента.
29.03.2025, 17:48
Щодо еквіваленту товару
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Вимога щодо надання технічних характеристик на запропонований еквівалент поза межами майданчику та ще і в період уточнень не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостям.

Частиною 13 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.

З огляду на те, що технічними характеристиками передбачено надання еквіваленту,просимо надати роз'яснення: чи буде розглядатись пропозиція з товаром, який має іншу назву та іншої марку, але з еквівалентними характеристиками, які відповідають технічним характеристикам, наведеним в п.3 Оголошення?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 15:28)
Пропозиція з товаром, який має іншу назву та іншої марки, але з еквівалентними характеристиками, які відповідають технічним характеристикам, наведеним в п.3 Оголошення, буде розглядатись. Але для того, щоб переконатись, що ця марка та назва дійсно відполвідають технічним вимогам та, відповідно, уникнути можливого відхилення пропозиції, радимо повідомити їх у період уточнень. Ви, як і було зазначено у відповіді на попереднє питання, можете опублікувати назву та марку в електронній системі. Надсилання назви та марки товару на електронну адресу замовника та отримання відповіді - не є переговорами з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, а лише питанням розуміння еквіваленту товару. Крім того, згідно з частиною 1 Статті 13 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Згідно з частиною 2 цієї статті як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Таким чином, спрощена закупівля не підпадає під дію Закону в повному обсязі, а проводиться замовником у відповідності до Статті 14 Закону. Згідно з частиною 20 Статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.