Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 16:05. Дата останніх змін - 07.04.2025 20:21
ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги щодо заправки та реставрації картриджів) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-25-012089-a | |
ID | 4d9aa048fe9840df9af7f68a5ed3b40b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
100`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 100`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Кваліфікація переможця
з 03.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.04.25
26.03.2025, 21:50
щодо встановлення неправомірної вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на вимогу, зазначену в п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме надати сертифікат відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів, виданий уповноваженим органом сертифікації. Зазначаємо, що предметом закупівлі є НЕ ТОВАР, а ПОСЛУГИ щодо заправки та РЕСТАВРАЦІЇ картриджів. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання послуг заправки та реставрації картриджів, аж ніяк не поставка картриджів чи їх заміна. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни шляхом виключення даної вимоги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.03.2025, 15:35)
Шановний Учаснику, сертифікат відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів, що вимагається п. 3 Додатку 1 до тендерної документації стосується безпосередньо послуги заправки/реставрації та має гарантувати якісне надання послуги, оскільки Виконавець працює з картриджами Замовника.
26.03.2025, 21:57
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: у п.8 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено наступне: " Обов'язкова наявність в учасника сервісного центру, який має знаходитись в м. Києві і бути розташованим в межах не більше 3 км від місцезнаходження замовника (вул. Донецька 30)". Ця вимога є дискримінаційною, так як територіально обмежує коло учасників, порушує Законодавство та обмежує конкуренцію. З урахуванням того, що відповідно до п.28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону № 922, з урахуванням цих особливостей та відповідно до ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону № 922, приписів Особливостей № 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у т.ч. потенційних. Зогляду на вищевикладене, наполегливо просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.03.2025, 15:36)
Шановний Учаснику, при складанні вимог Замовником було знайдено в даному радіусі більше ніж один потенційний учасник. Окрім того, бюджетом Замовника не передбачено додаткових коштів на відправку/доставку картриджів, що зумовлює необхідність вищезазначеної вимоги.
28.03.2025, 16:56
щодо встановлення дискримінаційної вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, вам і не потрібно передбачати бюджетом додаткових коштів на відправку/доставку картриджів, так як ці витрати покриває Учасник (Виконавець). А з приводу того, що вами було знайдено більше ніж 1 потенційний учасник в радіусі 3 км повідомляємо, що це все одно є дискримінаційною умовою, бо в любому випадку обмежує інших потенційних Учасників, які знаходяться на відстані 4км і більше, але в межах міста Києва чи області, які б могли надавати якісні послуги, що є предметом закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 12:04)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. При складанні тендерної документації Замовник чітко дотримувався Законодавства, в тому числі п.28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».