Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 15:36. Дата останніх змін - 10.04.2025 00:39

Послуги із заправки та відновлення картриджів, технічного обслуговування і ремонту периферійного обладнання -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-011221-a  
ID 8891c22c1d26492387eebd5d990b655c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
639`66000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 639`660.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 30.03.25
Період оскаржень
до 30.03.25
Подання пропозицій
до 02.04.25
Кваліфікація переможця
з 02.04.25
Пропозиції розглянуті
з 08.04.25
Наразі немає жодного запитання від учасників