Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 11:26. Дата останніх змін - 05.05.2025 12:34
«РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-25-004626-a | |
ID | 8f9e15c75c2f4174a0babca0e6ce000e |
Загальна очікувана вартість закупівлі
8`179`61500 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету КЕКВ-3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). К О М У Н А Л Ь Н Е ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 8`179`615.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 16.04.25
Період оскаржень
до 16.04.25
Подання пропозицій
до 19.04.25
Аукціон
21.04.25
Кваліфікація переможця
з 21.04.25
Пропозиції розглянуті
з 02.05.25
27.03.2025, 13:33
Питання з технічної реалізації
Загальне запитання щодо оголошення
1. Технічним завданням (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачена закупівля та монтаж "Засувка сталева зі сталевим клином та ущільнювачем FAF6300 з електроприводом AUMA, DN400 PN16". Яку функцію повинна виконувати дана засувка, а саме цікавить електропривід AUMA на засувці DN400 PN16, який повинен виконувати функцію відкриття і закриття чи функцію регулювання? Тобто це електропривід AUMA SA чи SAR? Якщо Замовник хоче бачити положення клина в процентному відношенні на пульті управління то це можна реалізувати і на приводі SA, тільки потрібно щоб був аналоговий вихід 4-20мА.
2. Оскільки вартість шафи управління та диспетчерського пульта прямо залежить від їх функцій, необхідних для Замовника. Просимо описати які функції буде виконувати шафа керування електроприводом і яка індикація повинна бути на зовнішній панелі шафи, диспетчерському пульті керування?
3. Чи потрібно щоб у шафі була реалізована можливість дистанційного управління з іншого диспетчерського щита (міського, районного тощо) і як це повинно бути реалізовано?
4. Підключення шаф управління електроприладами буде до існуючої системи диспетчеризації (тобто яка вже діє у місті)?
2. Оскільки вартість шафи управління та диспетчерського пульта прямо залежить від їх функцій, необхідних для Замовника. Просимо описати які функції буде виконувати шафа керування електроприводом і яка індикація повинна бути на зовнішній панелі шафи, диспетчерському пульті керування?
3. Чи потрібно щоб у шафі була реалізована можливість дистанційного управління з іншого диспетчерського щита (міського, районного тощо) і як це повинно бути реалізовано?
4. Підключення шаф управління електроприладами буде до існуючої системи диспетчеризації (тобто яка вже діє у місті)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.03.2025, 13:01)
1. Вимоги до електропривода AUMA: наявність муфти моменту відкр.-закр., кінцевих вимикачів положення «відкрито», «закрито», наявність датчику обертання (контроль наявності обертання). Функція 4-20мА не потрібна.
2. Затвердженим робочим проектом передбачається установка таких терміналів:
- комірка №1 шафи АСУ ПЗ - термінал, для відображення технологічних параметрів: фактичного тиску, заданого тиску, струм електродвигуна, режиму роботи АСУ, а так само відображення аварійних повідомлень.
- Диспетчерський пульт управління в приміщенні ЦДС - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі. На ПК повинно бути встановлено програмне забезпечення типу SCADA, яке забезпечує:
- візуалізацію стану системи за допомогою динамічних мнемосхем;
- архівування та візуалізація даних за допомогою графіків;
- архівування та візуалізація аварійних і робочих повідомлень;
- резервування серверів введення виведення і архівів;
- можливість підключення декількох АРМ оператора (диспетчера);
- можливість хмарного зберігання даних і web адміністрування системи с підключенням до виробничої мережі з виходом в інтернет.
На диспетчерському пульті управління, крім відображення поточної інформації про стан обладнання та технологічних параметрів, повинен бути можливим перегляд архівів роботи, статистики тощо у вигляді звітів, таблиць і графіків.
3. Дистанційне управління передбачено з диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі.
4. Передбачається підключення шафи управління електроприводом до диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал.
2. Затвердженим робочим проектом передбачається установка таких терміналів:
- комірка №1 шафи АСУ ПЗ - термінал, для відображення технологічних параметрів: фактичного тиску, заданого тиску, струм електродвигуна, режиму роботи АСУ, а так само відображення аварійних повідомлень.
- Диспетчерський пульт управління в приміщенні ЦДС - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі. На ПК повинно бути встановлено програмне забезпечення типу SCADA, яке забезпечує:
- візуалізацію стану системи за допомогою динамічних мнемосхем;
- архівування та візуалізація даних за допомогою графіків;
- архівування та візуалізація аварійних і робочих повідомлень;
- резервування серверів введення виведення і архівів;
- можливість підключення декількох АРМ оператора (диспетчера);
- можливість хмарного зберігання даних і web адміністрування системи с підключенням до виробничої мережі з виходом в інтернет.
На диспетчерському пульті управління, крім відображення поточної інформації про стан обладнання та технологічних параметрів, повинен бути можливим перегляд архівів роботи, статистики тощо у вигляді звітів, таблиць і графіків.
3. Дистанційне управління передбачено з диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал - на базі ПК з монітором 50 дюймів по діагоналі.
4. Передбачається підключення шафи управління електроприводом до диспетчерського пульта управління в приміщенні Центральної Диспетчерської Служби КП Дніпроводоканал.
27.03.2025, 17:09
щодо документів, які подаються учасником
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 14 Додатку 2 до Тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме «Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки та виконання вимог п.5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05).». Виходячи з чого, просимо надати роз’яснення:
- на які саме роботи підвищеної небезпеки у учасника повинен бути відповідний дозвіл або декларація?
- як саме підтвердити виконання вимог п.5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05), зважаючи на те, що у типовому Положенні про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) відсутній пункт 5.6 з літерою б або з підпунктом б?
- на які саме роботи підвищеної небезпеки у учасника повинен бути відповідний дозвіл або декларація?
- як саме підтвердити виконання вимог п.5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05), зважаючи на те, що у типовому Положенні про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) відсутній пункт 5.6 з літерою б або з підпунктом б?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.03.2025, 13:02)
Дивіться Перелік робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) Наказ Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005. за №15, пункт.1 ПЕРЕЛІК робіт з підвищеною небезпекою.
Допущено друкарську помилку , пункт 5.5. (б), а не пункт 5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) (зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
Допущено друкарську помилку , пункт 5.5. (б), а не пункт 5.6 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) (зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
31.03.2025, 16:19
щодо документів, які подаються учасником
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 14 Додатку 2 до Тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме «Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки та виконання вимог п.5.5 (б) типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05).».
Згідно підпункту б пункту 5.5. типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) (далі - Положення), під час навчання згідно з пунктом 5.1 цієї глави навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи проходять особи, відповідальні за технічний стан і безпечну експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, та посадові особи, службові обов’язки яких пов’язані з будівництвом, експлуатацією, реконструкцією, технічним переоснащенням, консервацією та ліквідацією об’єктів підвищеної небезпеки.
Виходячи з чого та оскільки Положення не є Правилами, за якими можна провести навчання та перевірити знання, просимо роз’яснити:
- які саме документи необхідно надати учаснику для підтвердження виконання вимог Положення? Чи мається на увазі надання учасником посвідчень про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за певним курсом з охорони праці?
- якщо необхідно надати посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за курсом з охорони праці, то просимо роз’яснити які курси з охорони праці (загальні курс з ОП, або за правилами НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 40.1-1.32-01 або інші правила) повинні бути відображені у такому посвідчені для підтвердження виконання відповідних вимог зазначеного Положення?
- якщо необхідно надати посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за курсом з охорони праці, то просимо роз’яснити на яких осіб необхідно надати такі посвідчення (виключно на посадових осіб учасника, або на виконавців робіт, робітників учасника, або на всіх осіб, визначених учасником у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі)?
Згідно підпункту б пункту 5.5. типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12.05) (далі - Положення), під час навчання згідно з пунктом 5.1 цієї глави навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи проходять особи, відповідальні за технічний стан і безпечну експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, та посадові особи, службові обов’язки яких пов’язані з будівництвом, експлуатацією, реконструкцією, технічним переоснащенням, консервацією та ліквідацією об’єктів підвищеної небезпеки.
Виходячи з чого та оскільки Положення не є Правилами, за якими можна провести навчання та перевірити знання, просимо роз’яснити:
- які саме документи необхідно надати учаснику для підтвердження виконання вимог Положення? Чи мається на увазі надання учасником посвідчень про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за певним курсом з охорони праці?
- якщо необхідно надати посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за курсом з охорони праці, то просимо роз’яснити які курси з охорони праці (загальні курс з ОП, або за правилами НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 40.1-1.32-01 або інші правила) повинні бути відображені у такому посвідчені для підтвердження виконання відповідних вимог зазначеного Положення?
- якщо необхідно надати посвідчення про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів за курсом з охорони праці, то просимо роз’яснити на яких осіб необхідно надати такі посвідчення (виключно на посадових осіб учасника, або на виконавців робіт, робітників учасника, або на всіх осіб, визначених учасником у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 14:25)
Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом