Процедура закупівлі оголошена 24.03.2025 16:27. Дата останніх змін - 11.04.2025 15:16
Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі інтернет для адмінприміщення ГУ ДПС у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5-а) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-24-012497-a | |
ID | 383eb190d7fd46b393e549c01c5098de |
Загальна очікувана вартість закупівлі
50`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Головне управління ДПС у Київській області | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 50`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Період оскаржень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 07.04.25
Кваліфікація переможця
з 07.04.25
Пропозиції розглянуті
з 11.04.25
28.03.2025, 14:45
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Під час підготовки тендерної пропозиції встановлено наявність вимоги, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон №922), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Така вимога передбачена у пп. 5.4. п. 5 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме учасником у складі тендерної пропозиції необхідно надати: «Копії документів, що підтверджують право власності/прийняття на баланс власного каналу зв'язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Учасника і комутаційним обладнанням Замовника».
Ця вимога є дискримінаційною та необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників.
Дискримінаційний характер такої вимоги полягає у тому, що фактично вона унеможливлює участь у закупівлі всіх потенційних постачальників, окрім діючого постачальника послуг електронних комунікацій, який вже має власний канал зв’язку між своїм магістральним обладнанням і обладнанням Замовника.
Обмеження кола учасників – виконати цю вимогу може лише той постачальник послуг електронних комунікацій, який уже має фізичний канал зв’язку до обладнання Замовника. Нові учасники, які готові надати послугу, але не мають заздалегідь такого каналу, автоматично позбавляються можливості участі.
Встановлені тендерною документацією вимоги дозволяють взяти участь у тендерній закупівлі лише тим суб’єктам господарювання, які можуть право власності/прийняття на баланс власного каналу зв'язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Учасника і комутаційним обладнанням Замовника. Вимога є дискримінаційною та штучно обмежує коло потенційних учасників, а також створює нерівні умови для інших суб’єктів господарювання, які бажають взяти участь у тендерній закупівлі.
Нагадуємо, що частина 1 статті 23 Закону №922 передбачає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У ч. 4 вказаної норми зауважено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Частиною 4 статті 22 Закону № 922 встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінаційними умовами є вимоги Замовника до Учасників тендера або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай та є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Виходячи із вище наведено, вимагаємо виключити з тендерної документації пп. 5.4. Додатку 4, а саме вимогу: «Копії документів, що підтверджують право власності/прийняття на баланс власного каналу зв'язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Учасника і комутаційним обладнанням Замовника».
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та забезпечити дотримання принципів публічних закупівель.
У разі неврахування цієї вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України щодо усунення дискримінаційних умов та порушення законодавства про публічні закупівлі.
Ця вимога є дискримінаційною та необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників.
Дискримінаційний характер такої вимоги полягає у тому, що фактично вона унеможливлює участь у закупівлі всіх потенційних постачальників, окрім діючого постачальника послуг електронних комунікацій, який вже має власний канал зв’язку між своїм магістральним обладнанням і обладнанням Замовника.
Обмеження кола учасників – виконати цю вимогу може лише той постачальник послуг електронних комунікацій, який уже має фізичний канал зв’язку до обладнання Замовника. Нові учасники, які готові надати послугу, але не мають заздалегідь такого каналу, автоматично позбавляються можливості участі.
Встановлені тендерною документацією вимоги дозволяють взяти участь у тендерній закупівлі лише тим суб’єктам господарювання, які можуть право власності/прийняття на баланс власного каналу зв'язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Учасника і комутаційним обладнанням Замовника. Вимога є дискримінаційною та штучно обмежує коло потенційних учасників, а також створює нерівні умови для інших суб’єктів господарювання, які бажають взяти участь у тендерній закупівлі.
Нагадуємо, що частина 1 статті 23 Закону №922 передбачає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У ч. 4 вказаної норми зауважено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Частиною 4 статті 22 Закону № 922 встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінаційними умовами є вимоги Замовника до Учасників тендера або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай та є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Виходячи із вище наведено, вимагаємо виключити з тендерної документації пп. 5.4. Додатку 4, а саме вимогу: «Копії документів, що підтверджують право власності/прийняття на баланс власного каналу зв'язку між магістральним мережним комутаційним обладнанням Учасника і комутаційним обладнанням Замовника».
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та забезпечити дотримання принципів публічних закупівель.
У разі неврахування цієї вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України щодо усунення дискримінаційних умов та порушення законодавства про публічні закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.04.2025, 11:29)
Шановний учасник! Планування закупівель в ГУ ДПС у Київській області здійснюється на підставі реальної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, а також з урахуванням необхідності уникнення неефективного використання бюджетних коштів. Вимога, стосовно якої надійшло запитання, міститься у складі тендерної документації до закупівлі UA-2025-03-24-012497-a, інформація про яку розміщена на офіційному майданчику електронних публічних закупівель, що відповідає умовам проведення публічних закупівель. Під час підготовки тендерної документації до закупівлі UA-2025-03-24-012497-a було враховано той факт, що станом на дату розміщення тендерної документації на офіційному майданчику електронних публічних закупівель та на час проведення зазначеної закупівлі в адмінприміщенні ГУ ДПС у Київській області, зазначеному в тендерній документації як місце надання послуг, наявна технічна можливість забезпечення виконання вимоги, стосовно якої надійшло запитання, альтернативними учасниками, відмінними від учасника, який надавав зазначені послуги для ГУ ДПС у Київській області до визначення переможця закупівлі UA-2025-03-24-012497-a.