Процедура закупівлі оголошена 21.03.2025 17:31. Дата останніх змін - 28.03.2025 08:43
«Реконструкція Біляївського ліцею №3 - прибудова приміщень за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, м. Біляївка, вул. Садова, 13» -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-21-012441-a | |
ID | 8bb2793ac49941dfa461876a94499e54 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
155`508`81980 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 155`508`819.80 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 155`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
21.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Період оскаржень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 07.04.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
07.04.25
24.03.2025, 13:16
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Яким нормативним документом керується Замовник, встановлюючи Учаснику розмір підтвердженого фінансовою звітністю доходу станом на кінець звітного періоду, де сума доходу Учасника є не меншою, ніж 99% щодо очікуваної вартості закупівлі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2025, 14:28)
Доброго дня. Згідно п.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тобто сума доходу Учасника є не меншою, ніж 99% щодо очікуваної вартості закупівлі відповідає п.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
24.03.2025, 16:14
наявність працівників відповідної кваліфікайії
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Пунктом 1.2 Додатка 1 до тендерної документації вимагаеться проходження навчання, надання протоколу (або витягу з протоколу) та посвідчення про перевірку знань за НПАОП ...вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту. Прошу роз'яснити чи належать приміщення, в яких заплановано виконання робіт до вибухонебезпечних, та якщо належать, то до якого класу? Якщо не належать, то чим зумовлена така вимога?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.03.2025, 08:43)
Доброго дня. Вибухонебезпека виробництва та вибухозахист є обов’язковою темою (розділом) навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємств згідно Тематичного плану, що є Додатком №4 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затв. Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005.
Згідно п. 5.1. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно Додатку №3 до Типового положення навчання та перевірку знань з питань охорони праці на підприємствах, установах й організаціях проходять керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином керівники/головні спеціалісти/керівники виробничих служб підприємств, які пов’язані з організацією безпечного ведення робіт (а будівельні роботи відносяться до таких), зобов’язані пройти навчання згідно Типового тематичного плану, розділом якого є Тема 3. Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист. Як правило дана тема входить в курс «Загальні питання охорони праці».
Згідно п. 5.1. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно Додатку №3 до Типового положення навчання та перевірку знань з питань охорони праці на підприємствах, установах й організаціях проходять керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Таким чином керівники/головні спеціалісти/керівники виробничих служб підприємств, які пов’язані з організацією безпечного ведення робіт (а будівельні роботи відносяться до таких), зобов’язані пройти навчання згідно Типового тематичного плану, розділом якого є Тема 3. Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист. Як правило дана тема входить в курс «Загальні питання охорони праці».
27.03.2025, 21:11
щодо фінансової спроможності
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Вами в Додатку №1 встановлено кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо сума доходу, відображена у Звіті про фінансові результати (форма №2) у графі 2280, станом на кінець звітного періоду є не меншою ніж 99% відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. Але звертаємо Вашу увагу, що у звітності відображаються фінансові результати без врахування суми ПДВ, а вартість закупівлі вказана з ПДВ - 155 508 819,80 грн (без ПДВ – 129 590 683,17 грн.). Тому просимо роз’яснити, яку вартість предмету закупівлі слід порівнювати з показником в графі 2280 – вартість з ПДВ (155 508 819,80 грн.) чи без ПДВ (129 590 683,17 грн.).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.03.2025, 08:43)
Шановний Учаснику! Враховуючи, що у Звіті про фінансові результати (форма №2) вказуються фінансові показники без врахування ПДВ, то відповідно і вартість предмета закупівлі для визначення відповідності 99% береться без врахування ПДВ, тобто 129 590 683,17 грн.