Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.03.2025 14:59. Дата останніх змін - 05.04.2025 00:00

Послуги з заправки і відновлення картриджів, технічного обслуговування і поточного ремонту офісної техніки. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-21-009580-a  
ID 45bb1959216e4324b0e809413426ebbf  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-21-011347-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
370`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 370`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
21.03.25
Період уточнень
до 26.03.25
Період оскаржень
до 26.03.25
Подання пропозицій
до 29.03.25
Торги відмінено
05.04.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано