Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.03.2025 09:25. Дата останніх змін - 21.04.2025 14:44

Пакувальні матеріали: пакувальна стрічка - 44173000-3; стрейч-плівка - 44176000-4 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-21-001105-a  
ID 6bb6c0d519834d78ab92daaf63c93dfc  
Загальна очікувана вартість закупівлі
26`60500 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки товару: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Кількість та обсяг поставки товару згідно Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. строк поставки товару у повному обсязі, не повинен перевищувати 20 (двадцяти) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Більш детальна інформація щодо переліку документів тендерної пропозиції, які учасник повинен надати/завантажити в електронну систему визначено у Додатку 1 до тендерної документації Контактні особи: - з технічних питань: Олег Крисанов, телефон: (067) 466-96-82, електронна адреса: Oleh.Krisanov@bank.gov.ua ; - з організаційних питань: Анастасія Бойко, телефон: (097) 728-05-94, електронна адреса: Anastasiya.Boyko@bank.gov.ua

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний Банк України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 26`605.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
21.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25
Завершена
21.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено