Процедура закупівлі оголошена 20.03.2025 18:56. Дата останніх змін - 28.04.2025 12:15
Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-20-014022-a | |
ID | 1c4d5dc2eba54c879bca9d6480e8d236 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
141`25277 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
• річний план закупівель затверджений рішенням уповноваженої особи протоколом № 1/20.03 від 20.03.2025 року. • Закупівля проводиться на очікувану вартість у відповідності до потреби на 2025 рік. • Джерело фінансування – Державний бюджет України - 120 110,00 грн. Спеціальний фонд – 21 142,77 грн. • Код КПКВ: 0412010 • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Україна, Полтавська область, місто ПОЛТАВА, 36020, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7; • уточнюючий код ДК 021:2015 - 66514110-0 Послуги зі страхування транспортних засобів • Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 141`252.77 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.03.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Кваліфікація переможця
з 16.04.25
Пропозиції розглянуті
з 21.04.25
Завершена
28.04.25
21.03.2025, 18:07
щодо вимоги рівня виплат
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! В процесі аналізу умов закупівлі очевидно, що Тендерна документація (надалі – ТД) містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та обмежують право учасників взяти участь у процедурі закупівлі, при цьому не є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю, а саме умови, передбачені в Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) та п. 7. Додатку 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
“*Загальний рівень виплат страховою компанією за 9 місяців 2024 року повинен становити не менше 40% (надати гарантійний лист з посиланням).
*Дану вимогу замовник може перевірити за посиланням: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/9/10.
Вважаємо, що умови ТД щодо рівня виплат за 9 міс. 2024 року не менше 40% порушують принцип недискримінації учасників закупівель та суперечить законодавству.
Національний банк України є єдиним органом, який на основі аналізу фінансової звітності страховика організовує статистичну звітність, оцінку дотримання вимог та якість звітності небанківської фінансової установи.
Регулятором визначаються вимоги до розміру регулятивного капіталу, критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів (в тому числі активів на покриття технічних резервів для цілей фінансової звітності) та ризиковості операцій, додержання правил надання страхових послуг, а також правила формування і обліку технічних резервів (п.4 ч.3 ст.114 Закону України «Про страхування»).
Відповідно до чинного законодавства, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій.
Ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні ЗУ «Про страхування», ні ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» не висовують вимоги щодо наявності у страховика обов’язкового перевищення певних рівнів виплат як умов здійснення діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або участі у закупівлях.
Вважаємо зазначену вимогу надмірною і такою що порушує принципи добросовiсноi конкуренцii та недискримiнацii учасникiв пiд час проведення процедури закупiвлi, що суперечить Закону.
Просимо внести зміни в ТД шляхом виключення пункту “*Загальний рівень виплат страховою компанією за 9 місяців 2024 року повинен становити не менше 40% (надати гарантійний лист з посиланням).
*Дану вимогу замовник може перевірити за посиланням: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/9/10
“*Загальний рівень виплат страховою компанією за 9 місяців 2024 року повинен становити не менше 40% (надати гарантійний лист з посиланням).
*Дану вимогу замовник може перевірити за посиланням: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/9/10.
Вважаємо, що умови ТД щодо рівня виплат за 9 міс. 2024 року не менше 40% порушують принцип недискримінації учасників закупівель та суперечить законодавству.
Національний банк України є єдиним органом, який на основі аналізу фінансової звітності страховика організовує статистичну звітність, оцінку дотримання вимог та якість звітності небанківської фінансової установи.
Регулятором визначаються вимоги до розміру регулятивного капіталу, критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів (в тому числі активів на покриття технічних резервів для цілей фінансової звітності) та ризиковості операцій, додержання правил надання страхових послуг, а також правила формування і обліку технічних резервів (п.4 ч.3 ст.114 Закону України «Про страхування»).
Відповідно до чинного законодавства, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій.
Ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні ЗУ «Про страхування», ні ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» не висовують вимоги щодо наявності у страховика обов’язкового перевищення певних рівнів виплат як умов здійснення діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або участі у закупівлях.
Вважаємо зазначену вимогу надмірною і такою що порушує принципи добросовiсноi конкуренцii та недискримiнацii учасникiв пiд час проведення процедури закупiвлi, що суперечить Закону.
Просимо внести зміни в ТД шляхом виключення пункту “*Загальний рівень виплат страховою компанією за 9 місяців 2024 року повинен становити не менше 40% (надати гарантійний лист з посиланням).
*Дану вимогу замовник може перевірити за посиланням: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/9/10
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2025, 21:14)
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-014022-a.
Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» на підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик та відповідності товару вимогам тендерної документації Учасник подає в складі пропозиції
*Загальний рівень виплат страховою компанією за 9 місяців 2024 року повинен становити не менше 40% (надати гарантійний лист з посиланням).
*Дану вимогу замовник може перевірити за посиланням: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/9/10
Згідно із частино 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звичайно, дана вимога, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
Вимога Замовника відповідати даній умові тендерної документації повністю відповідає усім вимогам закупівлі послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, передбачених даною закупівлею, адже вона встановлена з метою відбору потенційних учасників з великим досвідом надання послуг в даній сфері.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимога, встановлена нами у тендерній документації є дискримінаційною, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть надавати дані послуги які відповідають вимогам тендерної документації від різних надавачів послуг.
Крім того, наголошуємо, що визначення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору якісних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 та Додатку № 4 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» на підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик та відповідності товару вимогам тендерної документації Учасник подає в складі пропозиції
*Загальний рівень виплат страховою компанією за 9 місяців 2024 року повинен становити не менше 40% (надати гарантійний лист з посиланням).
*Дану вимогу замовник може перевірити за посиланням: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/9/10
Згідно із частино 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звичайно, дана вимога, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
Вимога Замовника відповідати даній умові тендерної документації повністю відповідає усім вимогам закупівлі послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, передбачених даною закупівлею, адже вона встановлена з метою відбору потенційних учасників з великим досвідом надання послуг в даній сфері.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимога, встановлена нами у тендерній документації є дискримінаційною, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісних послуг, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть надавати дані послуги які відповідають вимогам тендерної документації від різних надавачів послуг.
Крім того, наголошуємо, що визначення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору якісних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 та Додатку № 4 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння.