Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.03.2025 17:02. Дата останніх змін - 17.04.2025 18:56

Знаряддя та ручні інструменти: пристрої для пакування - 44512000-2; пилки садові - 44511500-0; лопати для снігу - 44511000-5; совкові лопати - 44511120-2; штикові лопати - 44511120-2; сапи - 44511330-7; граблі - 44511340-0; секатори - 44511000-5; ножиці садові - 44511000-5; льодоруби - 44511000-5; сокири - 44511400-9 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-013386-a  
ID b5f6fd4a90e2460293f66c31b9b3ace2  
Загальна очікувана вартість закупівлі
38`47000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки товарів: 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Специфікація товару” до документації. Строк поставки товару у повному обсязі, не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений у Додатку 2 до документації. Контактні особи: - з технічних питань: Поліщук Вячеслав, телефон: (067) 396-34-03; електронна адреса: Viacheslav.Polishchuk@bank.gov.ua; Педос Вікторія, телефон: (093) 497-66-89; електронна адреса: Viktoriia.Pedos@bank.gov.ua. - з організаційних питань: Інна Іващенко, телефон: (050) 938-58-99, електронна адреса: Inna.Ivashchenko@bank.gov.ua

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний Банк України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 38`470.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.03.25
Період уточнень
до 27.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено