Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.03.2025 15:58. Дата останніх змін - 14.04.2025 12:53

за кодом ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонер) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-011613-a  
ID 764c9b7ae1074d1181fbc054ab04b398  
Загальна очікувана вартість закупівлі
115`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Козинська селищна рада  
Загальна очікувана вартість закупівлі 115`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.03.25
Період уточнень
до 11.04.25
Період оскаржень
до 11.04.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Аукціон
14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
21.03.2025, 14:18
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Вами за умовами тендерної документації передбачена можливість пропонування еквіваленту визначених кондиціонерів. В той же час, за змістом докуменатції зазначаються габаритні розміри внутрішнього та зовнішнього блоків кондиціонерів, яким може відповідати виключно одна модель. Тобто, Вами фактично звужується коло потенційних Учасників і зменшується конкуренція, що протирічить принципам публічних закупівель. Під поняттям “еквівалент” мається на увазі його рівноцінність заміні іншого товару за технічними та якісними характеристиками. Габаритні розміри кондиціонера не відносяться до технічних та якісних характеристик. Вони жодним чином не впливають на виконання обладнанням своїх функцій. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та прибрати з технічних вимог габаритні розміри внутрішнього та зовнішнього блоків кондиціонерів, чим буде забезпечена більша конкуренція, а відтак і економія бюджетних коштів. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.03.2025, 14:26)
ДОброго дня, шановний Учаснику. Вказано конкретну марку з поміткою або "еквівалент" . Ви, як Учасник можете надати свої пропозиції.
21.03.2025, 16:58
Дискримінаційні вимоги, що значно обмежують коло потенційних учасників.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник!
Нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджує розділ тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі", а саме, вимоги до технічних характеристик: марка компресора, країна бренду, країна виробник, розміри внутрішнього блоку, розміри зовнішнього блоку, синоніми назви. Марка компресора, країна бренда та країна виробник - ніяким чином не впливають на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, просимо повністю прибрати дані вимоги. Стосовно розмірів внутрішнього блоку та розмірів зовнішнього блоку - дані параметри також ніяким чином не впливають на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Якщо у вас виділена конкретна площа, що обмежує розміри блоків, то буде більш корректно додати до зазначених розмірів словосполучення "не більше". Також просимо прибрати вимогу про синоніми назви, оскільки також ніякого впливу на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі вони не мають. Виходячи з вищезазначеного, можна зрозуміти, що дані вимоги лише значно обмежують потенційне коло учасників та знижують ваші шанси на отримання найбільш вигідної цінової пропозиції
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.03.2025, 08:31)
Доброго дня. Замовник не має на меті встановити дискримінаційні умови. Замовник, як і Учасник, дотримується норм Закону "Про публічні закупівлі" та інші нормативно-правові акти, які регулюють процес проведення закупівель. Вказавшт марку, Замовник також вказав "еквівалент".