Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.03.2025 15:47. Дата останніх змін - 11.04.2025 10:45

Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-011397-a  
ID 322cae27559f423c95021d354765451e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-20-014178-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 384`300.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 11`529.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
20.03.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
17.04.25
24.03.2025, 17:35. ID: UA-2025-03-20-011397-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Порядковий номер пункту скарги: 1
1. Відповідно до п.п. 2.2 п. 2 Додатку 3 до Документації також ідентична вимога міститься і в ч.2 п.12 Додатку 6 до Документації
Опис суті пункту скарги
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не дотримується та не керується Ліцензійними умовами, відповідно до яких встановлений вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності зокрема: 19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: цілодобовий режим чергування операторів такого пункту; наявність транспорту реагування; ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини; наявність джерела безперебійного резервного живлення. Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено мати в наявності саме генератора потужністю не менш ніж 20 кВт. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель. Скаржник має чинну ліцензію на провадження охоронної діяльності та зобов’язані відповідати та виконувати ЛИШЕ вимоги цих Ліцензійних умов. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Доказ Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
Порядковий номер пункту скарги: 2
Відповідно до п.п.2.3 п. 2 Додатку 3 до Документації також ідентична вимога міститься і в ч.3 п.12 Додатку 6 до Документації
Опис суті пункту скарги
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним: Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності десяти автотранспортних засобів для реагування, не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Кожен суб’єкт господарювання самостійно визначає кількість обладнання та матеріально-технічної бази, яке йому необхідно для надання послуг відповідно до укладених договорів. Замовники не мають права втручатися у господарську діяльність суб’єктів господарювання і вимагати наявність такої кількості, яка не потрібна суб’єктам господарювання для надання послуг. Відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можна виконати при наявності п’яти автотранспортних засобів. Крім того, ані Закон України «Про охоронну діяльність», а ні Ліцензійні умови не містять обмежень чи зобов’язань за кількістю транспорту реагування. Тому, не зрозуміло на підставі якого законодавчого акту Замовник встановив цю вимогу. Замовник цілеспрямовано та навмисно встановив дані дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Доказ Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро
Доказ Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
Доказ Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
Порядковий номер пункту скарги: 3
Відповідно до п.п.4.14 п. 4 Додатку 4 до Документації також ідентична вимога міститься і в ч.14 п. 15 Додатку 6 до Документації
Опис суті пункту скарги
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним. Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." Відповідно до Ліцензійних умов зазначено, зокрема: "1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.» Слід зазначити, що ліцензійними умовами не встановлено обов’язку до надавачів охоронних послуг проводити сертифікацію відповідності до ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) «Управління якістю. Настанови щодо програм якості» стосовно надання послуг з діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки». Проте, відповідно до умов даної Документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності згідно ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програм якості (ISO 10005:2018, IDT), виданого саме акредитованим органом сертифікації. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель. Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно дiяльностi у сферi охорони громадського порядку та безпеки ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Доказ Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
Доказ Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
Дата розгляду скарги03.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Замовником виконано рішення АМКУ № 5260-р/пк-пз від 03.04.2025
Дата виконання рішення замовником: 10.04.2025 16:09
Виконана замовником