Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.03.2025 18:08. Дата останніх змін - 27.03.2025 19:50

«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013707-a  
ID dc178f92e1e2406a8a91ba38893cbc96  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 122`553`721.20 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 200`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
19.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Аукціон
03.04.25
24.03.2025, 09:27
Умови закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Просимо пояснити,
1. Як учасникам, у відповідності п.2 Додатку 1 Тендерної документації, має податись у роздрукованому вигляді:
- договірна ціна (динамічна);
- календарний графік виконання робіт?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 18:27)
Доброго дня.
учасник, повинен: роздрукувати, підписати та накласти печатки (у разі використання), відскакувати та завантажити через спеціалізований майданчик договірну ціну (динамічна), календарний графік виконання робіт.
24.03.2025, 09:27
До умов закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Форма календарного графіку не затверджується кошторисними нормами України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, як вказано у Тендерній документації, просимо внести зміни у тендерну документацію
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 18:28)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
24.03.2025, 09:28
щодо ТЗ
Загальне запитання щодо оголошення
У відповідності абзацу 3 п.5.1 Розділу 5 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 вказано, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Кожен з вищеперерахованих документів має затверджену форму у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 28, однак Замовник не подав жодного з цих документів, просимо внести зміни у тендерну документацію
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 18:28)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
24.03.2025, 17:13
Щодо технічної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Відповідно до п.2 Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації Тендерної документації Замовника, документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: «…-У відповідності до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) із урахуванням змін та доповнень у роздрукованому вигляді:
- договірна ціна (динамічна);
- календарний графік виконання робіт.»
Тобто, Замовник вважає, що Договірна ціна є документом, який підтверджує відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, тому у разі помилки у Договірній ціні (та його розрахунках) та/або календарному графіку Замовник не буде надавати 24 години на виправлення помилки(-ок)???
Замовник, просимо Вас ознайомитись із практикою АМКУ, що вищезазначена вимога є дискримінаційною та порушує чинне законодавство України, а саме ПОСТАНОВУ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі-Постанова), оскільки, виправлення помилки допущенної у вищезазначених документах (Договірна ціна (та розрахунки до неї) та календарний графік виконання робіт) не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо(відповідно абз.2 п.43 Постанови).
Вимагаємо внести до тенедерної докуменції, враховуючи вищезазначену інформацію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 18:26)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше запитання.

Повідомляємо, що визначення технічної специфікації, та основні вимоги до неї містяться в Законі України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон). У розумінні Закону технічна специфікація при закупівлі робіт — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, та може містити опис конкретного технологічного процесу виконання необхідних робіт. З даного трактування можна зробити висновок, що інформація, яку замовник надає в технічній специфікації, повинна дати учаснику повне розуміння щодо переліку і видів робіт, що підлягають виконанню, а також можливість визначити свою цінову пропозицію.
Закон окремо не визначає джерела формування технічної специфікації при закупівлі робіт, проте відповідну інформацію можна знайти в КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», яка, як і Правила визначення вартості будівництва, які їй передували, є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Відповідно до абзаців 3, 4 пункту 5.1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див. 5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Так Замовником в даній частині тендерної документації будуть внесені зміни та додано відповідні документи.
Відповідно до пункту 5.2 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Щодо календарного графіку, то відповідно до постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Розуміння етапів виконання робіт Підрядника є технічною умовою, що необхідна Замовнику для відображення повної картини виконання робіт щодо об’єкта будівництва.
Зважаючи на вищевказане, договірна ціна та календарний графік відносяться до технічної специфікації, так як вони розробляються Учасником на основі технічної специфікації, що надається Замовником при закупівлі даних видів робіт.
24.03.2025, 17:14
Щодо наявності працівників
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Відповідно до п.1.3. тендерної документації Замовника «На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати
- копії документів, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові угоди.», проте, відповідно Форми 3 Тендерної документації «документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)».
Тобто, в одному абзаці Учасник може підтвердити наявність працівників- витягом з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові угоди, однак, під таблицею за Формою 3 учасник повинен надати трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо).
Для врегулювання суперечного, яке зазначено у тендерній документації, просимо Вас внести зміни у Форму 3 тендерної документації та викласти наступній редакції:- «документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво (за наявності) або трудовий договір або штатний розпис тощо)».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 18:28)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
25.03.2025, 16:31
Щодо вимог ТД
Загальне запитання щодо оголошення
1) Шановний Замовнику! Відповідно до п.2 Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації Тендерної документації Замовника, документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: «…-У відповідності до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) із урахуванням змін та доповнень у роздрукованому вигляді: - договірна ціна (динамічна); - календарний графік виконання робіт.» Тобто, Замовник вважає, що Договірна ціна є документом, який підтверджує відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, тому у разі помилки у Договірній ціні (та його розрахунках) та/або календарному графіку Замовник не буде надавати 24 години на виправлення помилки(-ок)??? Замовник, просимо Вас ознайомитись із практикою АМКУ, що вищезазначена вимога є дискримінаційною та порушує чинне законодавство України, а саме ПОСТАНОВУ КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі-Постанова), оскільки, виправлення помилки допущенної у вищезазначених документах (Договірна ціна (та розрахунки до неї) та календарний графік виконання робіт) не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо(відповідно абз.2 п.43 Постанови). Вимагаємо внести до тенедерної докуменції, враховуючи вищезазначену інформацію.
МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ, що не усі невідповідності чи помилки у договірній ціні та календарному графіку робіт тендерної пропозиції учасника, в разі їх виправлення, потягнуть за собою зміну предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Можуть бути допущені учасником помилки чи невідповідності, виправивши які, не буде зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Останні потребують надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, що Замовник зобов"язаний враховувати (та відповідно не має повноважень на відразу відхилення).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 18:29)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
25.03.2025, 16:33
Щодо вимог ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Відповідно до п.1.3. тендерної документації Замовника «На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати - копії документів, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові угоди.», проте, відповідно Форми 3 Тендерної документації «документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)». Тобто, в одному абзаці Учасник може підтвердити наявність працівників- витягом з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові угоди, однак, під таблицею за Формою 3 учасник повинен надати трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо). Для врегулювання суперечного, яке зазначено у тендерній документації, просимо Вас внести зміни у Форму 3 тендерної документації та викласти наступній редакції:- «документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво (за наявності) або трудовий договір або штатний розпис тощо)».
МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ, що тендерна документація має бути узгодженою та в усіх пересікаючих умовах містити тотожні вимоги: надання трудових/наказів/цивільно-правових угод/тощо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.03.2025, 18:29)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.