Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.03.2025 16:49. Дата останніх змін - 27.03.2025 18:35

Аерозольні балони підвищеної ємності, споряджені речовинами сльозогінної та дратівної дії -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-012998-a  
ID 2552847c9319425f851a13a3c8a8d4ea  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки товарів: до 10 грудня 2025 року включно. Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національна поліція України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 18`400`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 184`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
18.03.25
Період уточнень
до 01.04.25
Період оскаржень
до 01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
07.04.25
25.03.2025, 14:40
Вимога про внесення змін у тендерну документацію (Звіт про фінансові результати на суму не менше ніж 15 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами)
Загальне запитання щодо оголошення
Вимога до Тендерного комітету Національної поліції України

У складі Тендерної документації процедури відкритих торгів на закупівлю спеціалізованої хімічної продукції (аерозольні балони підвищеної ємності, споряджені речовинами сльозогінної та дратівної дії) (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 24950000-8) (оголошення UA-2025-03-18-012998-a) в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників, згідно статті 16 Закону та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей № 1178» вказана вимога, згідно з якою Учасники повинні подати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, складеною відповідно до вимог законодавства за останній звітний період».
Відповідно до пункту 4.3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції серед інших документів подається:

1) для юридичних осіб:

• для відповідності кваліфікаційному критерію щодо фінансової спроможності, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2024 році продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 30 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)) (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації).

Очікувана вартість предмета закупівлі складає 18 400 000,00 грн. (Вісімнадцять мільйонів чотириста тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ, тобто дохід нашого підприємства у 2024 році мав скласти 5 520 000,00 грн.

У 2024 році і в попередні роки дохід нашого підприємства був стабільним, але він не становить необхідну суму!
Основна і єдина причина – безпрецедентний за останні тридцять років обсяг закупівлі спецзасобу, і ми в принципі не могли отримувати дохід, який вимагає тендерна документація.
Звертаю увагу на те, що ми спеціалізуємось виключно на виробництві спецзасобів, понад десять років підряд виграємо тендери на постачання як для Національної поліції, так і для Національної гвардії України, підтримуємо в належному стані дозвільну документацію на вироби, а також є єдиним в Україні розробником і виробником даного лоту, що замовляється Національною поліцією.
Зважаючи на все згадуване вище, звертаємось до Тендерного комітету Національної поліції України із вимогою про внесення змін у тендерну документацію, виклавши його у наступній редакції:
« до пункту 4.3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону у складі тендерної пропозиції серед інших документів подається:

1) для юридичних осіб:

• для відповідності кваліфікаційному критерію щодо фінансової спроможності, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції Звіт про фінансові результати має свідчити про отримання Учасником доходу від реалізації у 2024 році продукції (товарів, робіт, послуг) на суму не менше ніж 15 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі за цими торгами (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)) (розмір очікуваної вартості указаний в пункті 4 розділу І Тендерної документації).

З повагою,
Директор ТОВ "Лабораторія прикладної хімії",
Шостак В. В.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.03.2025, 18:35)
Доброго дня! У відповідності до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, надаємо роз’яснення щодо внесення змін у тендерну документацію в частині відповідності кваліфікаційному критерію щодо фінансової спроможності.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Отже на законодавчому рівні визначено, що кваліфікаційний критерій стосовно фінансової спроможності підтверджується обсягом річного доходу (виручки).
Національною поліцією України були сформовані певні вимоги до показників фінансової звітності учасників процедури закупівлі, які повинні підтверджувати спроможність учасника за рахунок власних коштів забезпечити виконання зобов’язань за договором.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію, як підтвердження фінансової спроможності учасника жодним чином не обмежує коло потенційних фінансово стабільних та доброчесних учасників прийняти участь у закупівлі.
Зі свого боку вважаємо, що викладені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними по відношенню до будь-якого потенційного учасника, не обмежують конкуренцію, а лише визначають ті критерії, які гарантують фінансову спроможність учасника належним чином виконувати зобов`язання по дотриманню строків (термінів) поставки оборонного товару за договором.
Регламентовані замовником вимоги відповідають приписам статті 16 Закону України Про публічні закупівлі, не порушують принципів здійснення публічних закупівель, у тому числі щодо забезпечення добросовісної конкуренції.
Таким чином, правові підстави щодо задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації відсутні.