Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.03.2025 11:19. Дата останніх змін - 09.04.2025 13:02

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії «В», «С») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-004278-a  
ID ca849358fd4a49ca89e5a86143c32118  
Загальна очікувана вартість закупівлі
306`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 306`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
18.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Аукціон
09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
19.03.2025, 17:13
Вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації "Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів категорії В та С і відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) та Технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289. (на підтвердження надати: гарантійний лист, декларацію(ї) про відповідність пакування складену згідно з Додатком 2 до пункту 7.1.1 Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, видаткову(і) накладну(і) на зазначене пакування (тару)."

Звертаємо вашу увагу, що Наказ МОЗ України №325 (зі змінами), з 01.04.2025 р. втрачає чинність на підставі Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.2024 р. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни та видалити з тексту тендерної документації п .5 Додатку 3.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.03.2025, 11:24)
Зміни внесено.
19.03.2025, 17:19
Вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник! Просимо класифікувати відходи, які є предметом закупівлі згідно національного переліку відходів, а також зазначити операції з видалення відходів згідно ЗУ "Про управління відходами"!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.03.2025, 11:30)
Ваше питання буде розглянуто
04.04.2025, 15:19
Звернення
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Шановний замовник, ви вказуєте на вимогу: Довідка в довільній формі про наявність обладнання (із зазначенням найменування обладнання) призначеного для відновлення (у разі здійснення операцій з відновлення) / для видалення (демеркуризації та/або знешкодження) у разі здійснення операцій з видалення ртутьвмісних відходів. У переліку відходів зазначеної закупівлі немає ртутьвмісних відходів. Просимо прибрати слова "ртутьвмісних відходів", щоб це потім не стало спором в АМКУ між учасниками.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 10:19)
Доброго дня! Дякуємо, Ваше звернення прийнято до відома.