Процедура закупівлі оголошена 17.03.2025 18:59. Дата останніх змін - 09.05.2025 14:47
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-17-013336-a | |
ID | c31c5291c2434046953099c010ad6ad7 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-17-013994-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
345`60000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Одеський обласний центр зайнятості | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 345`600.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 9`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
17.03.25
Період уточнень
до 29.03.25
Період оскаржень
до 29.03.25
Подання пропозицій
до 01.04.25
Аукціон
07.04.25
Кваліфікація переможця
з 07.04.25
21.03.2025, 22:41. ID: UA-2025-03-17-013336-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД"
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Порядковий номер пункту скарги: 1
п. 2.1. додатку 1 до тендерної документації. Щодо вимоги надання посвідчення та протоколу про перевірку знань
Опис суті пункту скарги
Відповідно до п. 2.1. додатку 1 до тендерної документації: задля підтвердження кваліфікації та досвіду вищезазначених працівників, учасник має надати наступні документи:
- посвідчення та протокол про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05); - посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкового отримання працівниками суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
- посвідчень та протоколів про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчень та протоколів про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07.
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ
Ліцензійні умови
Порядковий номер пункту скарги: 2
п.3 додатку 4 до тендерної документації та п.3 розділу 6 тендерної документації. Щодо вимоги надання заповненого та підписаного проекту договору з усіма додатками
Опис суті пункту скарги
Відповідно до п.3 додатку 4 до тендерної документації: з метою дотримання вимог п.18 Особливостей, уникнення порушення п.21 Особливостей переможець в строк чотирьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме: заповнений та підписаний проєкт договору з усіма додатками (Додаток 3 до Тендерної документації).
Відповідно до п.3 розділу 6 тендерної документації: з метою дотримання вимог п.18 Особливостей, уникнення порушення п.21 Особливостей переможець в строк чотирьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме: заповнений та підписаний проєкт договору з усіма додатками (Додаток 3 до Тендерної документації). Переможець надає замовнику документи (інформацію), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: 65007, м. Одеса, вул. Михайла Болтенка, 10. Неподання документів та інформації, передбачених п.3 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника, а саме: відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пп.12 п.47 Особливостей: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до п.49 Особливостей: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Особливості передбачають надання лише документів, що вказані у пп.12 п.47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник необґрунтовано вимагає надання заповнений та підписаний проект договору з усіма додатками (Додаток 3 до Тендерної документації) протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Надання вказаних документів відбувається на етапі підписання договору.
Окрім цього, Замовником визначено, що ненадання вказаних документів має відбуватись поштою або особисто за адресою: 65007, м. Одеса, вул. Михайла Болтенка, 10.
Ба більше, неподання вказаних документів та інформації буде означати відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Вказані положення тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. Надаємо на підтвердження копію ЗУ «Про публічні закупівлі» та копію Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Доказ
Закон
Доказ
Постанова
Дата розгляду скарги01.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Причина відхилення скаргиЗамовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Розгляд зупинено
04.04.2025 17:01