Процедура закупівлі оголошена 17.03.2025 14:40. Дата останніх змін - 30.04.2025 11:31
Котел твердопаливний 400 кВт -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-17-008508-a | |
ID | bb4334c7022443e097b1ff17554d7752 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-17-008742-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
920`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 920`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
17.03.25
Період уточнень
до 16.04.25
Період оскаржень
до 16.04.25
Подання пропозицій
до 19.04.25
Кваліфікація переможця
з 19.04.25
Пропозиції розглянуті
з 23.04.25
Завершена
30.04.25
19.03.2025, 16:28. ID: UA-2025-03-17-008508-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА (ЄДРПОУ: 32141799) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-17-008508-a на: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
Розглянувши Тендерну документацію Замовника ми вважаємо що її умови є дискримінаційними та порушують принципи публічних закупівель, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі які визначені Замовником повністю відповідають технічним характеристикам котла Retra-3М Plus 400 кВт https://retra.com.ua/vse-kotly/kotel-retra-3m-400-kvt
2. В Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які є дискримінаційними. Так, в п.6 вказано що температура води на виході з котла має становити 950С. Як Замовник буде постійно контролювати температуру, яка в процесі роботи може коливатися? Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
3. Вимога п. 7 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації, щодо температури води на вході в котел 550С взагалі є незрозумілою, оскільки температуру води забезпечує експлуатуюча організація Замовника, а не Учасник закупівлі. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
4. В пункті 8 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: площа поверхні теплообміну в котлі - 34,2 м2. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
5. В пункті 9 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: об’єм камери згорання - 1,3 м3. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
6. В пункті 11 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: водяна ємність котла - 1020 л. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
7. В пункті 12 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: маса котла без води - 2950 кг. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
8. В пункті 16 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: розмір горловини завантажувального люку: ширина - 530, висота - 455. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
Така конкретизація параметрів котла до мм, л і кг, без виразів не менше або не більше може слугувати підставою для обґрунтованого припущення, що Замовником написані технічні характеристики під конкретний котел певного виробника.
9. В п.6 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
- інструкцію з експлуатації на запропонований котел з повністю заповненою інформацією, яка включає, але не обмежується: загальні відомості про котел (найменування та модель котла, заводський номер, дата виготовлення, назва виробника, адреса та контакти виробника), технічні характеристики, вимоги до монтажу та експлуатації, комплект поставки, гарантійні зобов’язання.
- паспорт на котел (зі схемою поперечного та поздовжнього розрізу).
Згідно п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником потрібно надати лист від виробника про гарантію наявності товару (фото котлів та табличок із вказанням заводських номерів та дат виготовлення).
А в п.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено строк поставки: упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору.
Вищевказані умови, ще раз вказують на дискримінаційність вимог Замовника, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджують що технічні вимоги визначені під конкретного виробника, у якого котли вже є в наявності на складі.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
10. Згідно малюнка у додатку 2 до тендерної документації видно, що розмір L в мм є дійсно габаритним розміром котла, а розмір Н не є габаритним розміром котла, а розміром до якогось елемента котла. Над ним існує частини виступаючих деталей які в кінцевому залишку збільшують загальний габарит котла (до 200 мм) і можуть слугувати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. З огляду на вимогу Замовника, що у разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника зазначити повний габаритний розмір щодо висоти Н з висловом не більше або не менше, так як у кожного виробника еквіваленту габарити різні.
11. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- копія Технічних умов України, зареєстрованими в єдиному державному реєстрі (усі сторінки).
Навіщо надавати усі сторінки, коли ТУ У є зареєстрованими в єдиному державному реєстрі і за запитом є у вільному доступі. Крім того, звертаємо увагу, що Технічні умови є комерційною таємницею. Для підтвердження виконання даної вимоги Замовника достатньо надання перших трьох сторінок Технічних умов.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити вимогу про надання перших трьох сторінок ТУ У.
12. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- висновок СЕС, що отриманий на основі ТУ У.
Словосполучення «висновок СЕС» розшифровується як «висновок санітарно-епідеміологічної служби». Постановою КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну службу було ліквідовано. Таким чином, даною вимогою обмежується коло учасників, оскільки виконати дану вимогу зможе лише той учасник, який отримав висновок СЕС до 29 березня 2017р.
Таким чином, Замовником порушується принцип здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дану вимогу.
13. Відповідно до п.10, 11 Додатку 2 до тендерної документації визначено:
10. Пропозиція Учасника повинна містити гарантійний лист із зазначенням, що випадку поставки підприємством котельного обладнання, яке не відповідає заявленим Замовником в технічній документації вимогам параметрах і які виявлені в процесі експлуатації, при умові виконання монтажних і пусконалагоджувальних робіт спеціалізованими підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи гарантує у 2-ух місячний термін 100% повернення коштів Замовнику за поставлене котельне обладнання, а також затрат Замовника на монтаж та наладку котельного обладнання згідно виставленого рахунку.
11. При передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам.
Які параметри можна виявити в процесі експлуатації? Експлуатуюча організація не є експертом або лабораторією яка може чітко вирахувати теплопродуктивність котла, або інші параметри і даний вислів є лише підставою обмежити коло учасників до визначеного наперед виробника Ретро (код ЄДРПОУ 36565365) м. Рівне, який можливо вже поставив дане обладнання, а зараз відбувається звична в такому випадку корупційна схема.
Таким чином, порушується принципи здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
4. Прийняти рішення про визнання тендерної документації оприлюдненої Замовником – КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов"язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ
тендерна документація
Причина відхилення скаргиСкарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Залишено без розгляду
21.03.2025, 18:19. ID: UA-2025-03-17-008508-a.a2
Скарга до АМКУ
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА"
Скарга на дискимінаційні умови тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Дискримінаційні умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА (ЄДРПОУ: 32141799) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-17-008508-a на: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
Розглянувши Тендерну документацію Замовника ми вважаємо що її умови є дискримінаційними та порушують принципи публічних закупівель, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі які визначені Замовником повністю відповідають технічним характеристикам котла Retra-3М Plus 400 кВт https://retra.com.ua/vse-kotly/kotel-retra-3m-400-kvt
2. В Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які є дискримінаційними. Так, в п.6 вказано що температура води на виході з котла має становити 950С. Як Замовник буде постійно контролювати температуру, яка в процесі роботи може коливатися? Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
3. Вимога п. 7 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації, щодо температури води на вході в котел 550С взагалі є незрозумілою, оскільки температуру води забезпечує експлуатуюча організація Замовника, а не Учасник закупівлі. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
4. В пункті 8 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: площа поверхні теплообміну в котлі - 34,2 м2. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
5. В пункті 9 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: об’єм камери згорання - 1,3 м3. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
6. В пункті 11 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: водяна ємність котла - 1020 л. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
7. В пункті 12 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: маса котла без води - 2950 кг. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
8. В пункті 16 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: розмір горловини завантажувального люку: ширина - 530, висота - 455. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
Така конкретизація параметрів котла до мм, л і кг, без виразів не менше або не більше може слугувати підставою для обґрунтованого припущення, що Замовником написані технічні характеристики під конкретний котел певного виробника.
9. В п.6 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
- інструкцію з експлуатації на запропонований котел з повністю заповненою інформацією, яка включає, але не обмежується: загальні відомості про котел (найменування та модель котла, заводський номер, дата виготовлення, назва виробника, адреса та контакти виробника), технічні характеристики, вимоги до монтажу та експлуатації, комплект поставки, гарантійні зобов’язання.
- паспорт на котел (зі схемою поперечного та поздовжнього розрізу).
Згідно п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником потрібно надати лист від виробника про гарантію наявності товару (фото котлів та табличок із вказанням заводських номерів та дат виготовлення).
А в п.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено строк поставки: упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору.
Вищевказані умови, ще раз вказують на дискримінаційність вимог Замовника, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджують що технічні вимоги визначені під конкретного виробника, у якого котли вже є в наявності на складі.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
10. Згідно малюнка у додатку 2 до тендерної документації видно, що розмір L в мм є дійсно габаритним розміром котла, а розмір Н не є габаритним розміром котла, а розміром до якогось елемента котла. Над ним існує частини виступаючих деталей які в кінцевому залишку збільшують загальний габарит котла (до 200 мм) і можуть слугувати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. З огляду на вимогу Замовника, що у разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника зазначити повний габаритний розмір щодо висоти Н з висловом не більше або не менше, так як у кожного виробника еквіваленту габарити різні.
11. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- копія Технічних умов України, зареєстрованими в єдиному державному реєстрі (усі сторінки).
Навіщо надавати усі сторінки, коли ТУ У є зареєстрованими в єдиному державному реєстрі і за запитом є у вільному доступі. Крім того, звертаємо увагу, що Технічні умови є комерційною таємницею. Для підтвердження виконання даної вимоги Замовника достатньо надання перших трьох сторінок Технічних умов.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити вимогу про надання перших трьох сторінок ТУ У.
12. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- висновок СЕС, що отриманий на основі ТУ У.
Словосполучення «висновок СЕС» розшифровується як «висновок санітарно-епідеміологічної служби». Постановою КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну службу було ліквідовано. Таким чином, даною вимогою обмежується коло учасників, оскільки виконати дану вимогу зможе лише той учасник, який отримав висновок СЕС до 29 березня 2017р.
Таким чином, Замовником порушується принцип здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дану вимогу.
13. Відповідно до п.10, 11 Додатку 2 до тендерної документації визначено:
10. Пропозиція Учасника повинна містити гарантійний лист із зазначенням, що випадку поставки підприємством котельного обладнання, яке не відповідає заявленим Замовником в технічній документації вимогам параметрах і які виявлені в процесі експлуатації, при умові виконання монтажних і пусконалагоджувальних робіт спеціалізованими підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи гарантує у 2-ух місячний термін 100% повернення коштів Замовнику за поставлене котельне обладнання, а також затрат Замовника на монтаж та наладку котельного обладнання згідно виставленого рахунку.
11. При передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам.
Які параметри можна виявити в процесі експлуатації? Експлуатуюча організація не є експертом або лабораторією яка може чітко вирахувати теплопродуктивність котла, або інші параметри і даний вислів є лише підставою обмежити коло учасників до визначеного наперед виробника Ретро (код ЄДРПОУ 36565365) м. Рівне, який можливо вже поставив дане обладнання, а зараз відбувається звична в такому випадку корупційна схема.
Таким чином, порушується принципи здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
4. Прийняти рішення про визнання тендерної документації оприлюдненої Замовником – КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Докази невідповідності Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Постанова КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р.
2. Копія першої сторінки ТУ У 25.2-38718237-003:2017, «Котли опалювальні водогрійні та парові теплопродуктивністю від 0,1 МВт до 5,0 МВт і тиском пари до 0,9 МПа торгових марок «ARS» та «BRS»
3. Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті
4. Доказ щодо таблиці нашого обладнання
5. Копія ТУ У 28.2-36565365-002:2010 «Котли опалювальні водогрійні та парові торгової марки « RETRA»
6. Викопіювання з офіційного сайту Retra
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ
Постанова КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р.
Доказ
Копія першої сторінки ТУ У 25.2-38718237-003:2017, «Котли опалювальні водогрійні та парові теплопродуктивністю від 0,1 МВт до 5,0 МВт і тиском пари до 0,9 МПа торгових марок «ARS» та «BRS»
Доказ
Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті
Доказ
Доказ щодо таблиці нашого обладнання
Доказ
Копія ТУ У 28.2-36565365-002:2010 «Котли опалювальні водогрійні та парові торгової марки « RETRA»
Доказ
Викопіювання з офіційного сайту Retra
Дата розгляду скарги31.03.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Рішення виконано. Зміни до тендерної документації внесено.
Дата виконання рішення замовником: 12.04.2025 12:09
Виконана замовником