Процедура закупівлі оголошена 14.03.2025 14:40. Дата останніх змін - 09.04.2025 11:11
Канцелярські товари -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-14-009149-a | |
ID | a1a1e5c228d441d2866e1b64155e57f8 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
118`49000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Виконавчий комітет Вараської міської ради | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 118`490.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.03.25
Період уточнень
до 23.03.25
Період оскаржень
до 23.03.25
Подання пропозицій
до 26.03.25
Аукціон
27.03.25
Кваліфікація переможця
з 27.03.25
Пропозиції розглянуті
з 28.03.25
Завершена
09.04.25
18.03.2025, 11:55
Технічні характеристики
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику поз. 21 Дестеплер Buromax BM.4491 , має наступний опис : вбудований ніж .Данний дестеплер знятий з виробництва та аналогів не має , прошу внести зміни та забрати данну особливість
поз. 41 Плівка для ламінування ,має наступний опис : щільність: 180 мкм. Проаналізувавши ринок данна щільність відсутня у постачальників , прошу внести зміни на 175 мкм.
поз. 41 Плівка для ламінування ,має наступний опис : щільність: 180 мкм. Проаналізувавши ринок данна щільність відсутня у постачальників , прошу внести зміни на 175 мкм.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.03.2025, 16:40)
Дякуємо за ваше звернення. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
19.03.2025, 16:35
Щодо пункту 9 у Додатку 6
Загальне запитання щодо оголошення
Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації щодо закупівлі канцелярських товарів, просимо переглянути вимогу щодо надання копії чинного договору з постійним/тимчасовим лісокористувачем або довідки про місця постійного лісокористування.
Вважаємо зазначену вимогу такою, що не відповідає специфіці предмету закупівлі – канцелярські товари, які зазвичай виготовляються промисловим способом та закуповуються у офіційних дистриб’юторів, оптових постачальників або виробників. У більшості випадків постачальники канцелярських товарів не є прямими лісокористувачами або учасниками лісозаготівельного процесу, а мають у своєму розпорядженні підтверджуючі документи (накладні, сертифікати якості, декларації виробника) від офіційних каналів поставки.
Зазначена вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та може призвести до дискримінації добросовісних постачальників, які працюють у сфері дистрибуції та роздрібної торгівлі канцелярськими товарами.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити зазначену вимогу, як таку, що не є релевантною предмету закупівлі.
Вважаємо зазначену вимогу такою, що не відповідає специфіці предмету закупівлі – канцелярські товари, які зазвичай виготовляються промисловим способом та закуповуються у офіційних дистриб’юторів, оптових постачальників або виробників. У більшості випадків постачальники канцелярських товарів не є прямими лісокористувачами або учасниками лісозаготівельного процесу, а мають у своєму розпорядженні підтверджуючі документи (накладні, сертифікати якості, декларації виробника) від офіційних каналів поставки.
Зазначена вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та може призвести до дискримінації добросовісних постачальників, які працюють у сфері дистрибуції та роздрібної торгівлі канцелярськими товарами.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити зазначену вимогу, як таку, що не є релевантною предмету закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 08:29)
Дякуємо за запитання. Технічну помилку буде усунено та будуть внесені зміни в тендерну документацію.
19.03.2025, 16:40
дивні вимоги до учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі канцелярських товарів, а саме — виключити вимогу щодо надання договору з постійним/тимчасовим лісокористувачем або довідки про місця постійного лісокористування.
Ця вимога не відповідає предмету закупівлі, оскільки постачання канцелярських товарів відбувається через дистриб’юторські та оптові канали, без залучення лісокористувачів. Зазначене положення може створити дискримінаційні умови для учасників та необґрунтовано обмежити конкуренцію.
Просимо внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі канцелярських товарів, а саме — виключити вимогу щодо надання договору з постійним/тимчасовим лісокористувачем або довідки про місця постійного лісокористування.
Ця вимога не відповідає предмету закупівлі, оскільки постачання канцелярських товарів відбувається через дистриб’юторські та оптові канали, без залучення лісокористувачів. Зазначене положення може створити дискримінаційні умови для учасників та необґрунтовано обмежити конкуренцію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2025, 08:29)
Дякуємо за запитання. Технічну помилку буде усунено та будуть внесені зміни в тендерну документацію.