Процедура закупівлі оголошена 13.03.2025 21:00. Дата останніх змін - 17.03.2025 18:08
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі (будівля літ. А, прибудова літ. А1, комора літ. Ж) «ЛІЦЕЙ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ» з улаштуванням об’єктів цивільного захисту за адресою: Одеська обл., Одеський р., с. Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1. І-ІІ черги будівництва (коригування) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-13-014706-a | |
ID | ddac719692dc4cf7ad36c47b66e08176 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
96`014`75880 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 96`014`758.80 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 240`036.90 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
13.03.25
Період уточнень
до 25.03.25
Період оскаржень
до 25.03.25
Подання пропозицій
до 28.03.25
Залишилось 9 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
28.03.25
17.03.2025, 18:08
аналогічний досвід
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації : Під аналогічним договором розуміється підрядний договір (и) з реконструкції або будівництва з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету), виконаний повністю - роботи згідно аналогічних договорів підряду мають стосуватися об’єктів бюджетної та/або комерційної сфери. Договор (и) повинні бути укладені не раніше 2018 року, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro. На підтвердження учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів та додаткові угоди (не менше одного договору), (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів та актів виконаних робіт, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору; позитивні відгуки від замовників робіт згідно виконання кожного з аналогічних договорів, копії яких надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такі відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника робіт (за наявності), завірені підписом керівника такого замовника, окрім цього, кожен відгук повинен містити інформацію про: щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення договору, номер за наявності), найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про суму (вартість) виконаних робіт.
1) «Під аналогічним договором розуміється підрядний договір (и) з реконструкції або будівництва..» - дана вимога є дискримінаційною, з огляду на наступне:
Замовником оголошено закупівлю де згідно оголошення Вид предмета закупівлі це РОБОТИ .
- Так згідно до п.п. 27 р.1 Статті 1. ЗАГАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЗУ Про публічні закупівлі , ВИЗНЧЕНО , ЩО : роботи ЦЕ розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, РЕКОНСТРУКЦІЯ, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТА РЕСТАВРАЦІЯ ІСНУЮЧИХ ОБ’ЄКТІВ І СПОРУД ВИРОБНИЧОГО ТА НЕВИРОБНИЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
- Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що для створення об’єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає: будівництво (НОВЕ БУДІВНИЦТВО, РЕКОНСТРУКЦІЮ, РЕСТАВРАЦІЮ, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ) та знесення об’єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об’єкта містобудування (абзац шостий частини першої статті 4 Закону).
- Порядок № 466 надає визначення поняттю будівельні роботи. Відповідно до абзацу другого пункту 2 Порядку № 466 будівельні роботи – РОБОТИ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ, РЕСТАВРАЦІЇ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ.
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі – ДБН А.2.2-3-2014), який встановлює склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та наводить визначення понять «НОВЕ БУДІВНИЦТВО», «РЕКОНСТРУКЦІЯ», «РЕСТАВРАЦІЯ», «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ», «ТЕХНІЧНЕ ПЕРЕОСНАЩЕННЯ».
Тож, згідно викладеного вбачається що до робіт відноситься як РЕКОНСТРУКЦІЯ так і КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ! Тому , підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, може бути підрядний договір (и) як з реконструкції, будівництва так і з КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ!
Наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту різного рівня складності (класів наслідків) та відповідає кваліфікаційному критерію згідно формулювання в Законі України «Про публічні закупівлі», але ми не можемо прийняти участь у даній процедурі закупівлі через те, що Замовником встановлено дискримінаційну вимогу яка обмежує коло потенційних учасників, в частини підтвердження досвіду виконання аналогічних договір!
Зазначена вимога порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та є такою, що не дає право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації з більш широким поняття аналогічного досвіду, а саме включити можливість підтвердження аналогічного досвіду– капітальний ремонт.
1) «Під аналогічним договором розуміється підрядний договір (и) з реконструкції або будівництва..» - дана вимога є дискримінаційною, з огляду на наступне:
Замовником оголошено закупівлю де згідно оголошення Вид предмета закупівлі це РОБОТИ .
- Так згідно до п.п. 27 р.1 Статті 1. ЗАГАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЗУ Про публічні закупівлі , ВИЗНЧЕНО , ЩО : роботи ЦЕ розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, РЕКОНСТРУКЦІЯ, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТА РЕСТАВРАЦІЯ ІСНУЮЧИХ ОБ’ЄКТІВ І СПОРУД ВИРОБНИЧОГО ТА НЕВИРОБНИЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
- Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що для створення об’єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає: будівництво (НОВЕ БУДІВНИЦТВО, РЕКОНСТРУКЦІЮ, РЕСТАВРАЦІЮ, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ) та знесення об’єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об’єкта містобудування (абзац шостий частини першої статті 4 Закону).
- Порядок № 466 надає визначення поняттю будівельні роботи. Відповідно до абзацу другого пункту 2 Порядку № 466 будівельні роботи – РОБОТИ З НОВОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ, РЕСТАВРАЦІЇ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ.
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі – ДБН А.2.2-3-2014), який встановлює склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та наводить визначення понять «НОВЕ БУДІВНИЦТВО», «РЕКОНСТРУКЦІЯ», «РЕСТАВРАЦІЯ», «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ», «ТЕХНІЧНЕ ПЕРЕОСНАЩЕННЯ».
Тож, згідно викладеного вбачається що до робіт відноситься як РЕКОНСТРУКЦІЯ так і КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ! Тому , підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, може бути підрядний договір (и) як з реконструкції, будівництва так і з КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ!
Наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту різного рівня складності (класів наслідків) та відповідає кваліфікаційному критерію згідно формулювання в Законі України «Про публічні закупівлі», але ми не можемо прийняти участь у даній процедурі закупівлі через те, що Замовником встановлено дискримінаційну вимогу яка обмежує коло потенційних учасників, в частини підтвердження досвіду виконання аналогічних договір!
Зазначена вимога порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та є такою, що не дає право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації з більш широким поняття аналогічного досвіду, а саме включити можливість підтвердження аналогічного досвіду– капітальний ремонт.