Круг відрізний по металу -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-13-001002-a | |
ID | 904c74fceb5a413c9b4dd34add3efd4a |
З питань, які стосуються поставки товару та договору: головний фахівця відділу централізованого забезпечення АТ «Укрпошта» - Чижевська Юлія, тел. +380992650808, chyzhevska-yy@ukrposhta.ua. Умови доставки визначено у розділі 4 проекту договору. Поставка Товару здійснюється згідно з Правилами ІНКОТЕРМС (англійською мовою – INCOTERMS) в редакції 2010 року на умовах поставки «Зі сплатою мита» (англійською мовою скорочено – DDP) у місце поставки, що визначено у Специфікації та зазначене в заявці Покупця (далі - Заявка). Постачальник здійснює поставку Товару, вимоги до дати виготовлення якого визначаються в Специфікації (6. Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2024 року). Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. Поставка Товару здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування, і такій, що відповідає встановленим в Україні вимогам і забезпечує, за умови належного поводження з Товаром, схоронність Товару під час транспортування, розвантаження та збереження. Вимоги до пакування, маркування, транспортування та зберігання Товару: товар запакований у коробку, яка додатково обгорнута в стрейч-плівку не меш, ніж в 3 оберти та забезпечує його повну схоронність протягом транспортування, розвантаження та зберігання. Поставка товару здійснюється на палетах вагою не більше 500 кг і висотою не більше 1,6 м. Умови оплати визначено у розділі 3 проекту договору. 2.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Якщо у строки, встановлені Договором для оплати Товару, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесяти) відсотків від вартості поставленого Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості поставленої партії Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" | |
Очікувана вартість закупівлі | 61`320.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.
Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.
Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.
Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено