Процедура закупівлі оголошена 12.03.2025 20:23. Дата останніх змін - 18.03.2025 16:26
Реконструкція котельні в м. Миколаїв по вул. Курортна, 11А в м. Миколаєві 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-12-014293-a | |
ID | 4282eaab57644f7e9f0fd90466e110a9 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
60`642`95000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 60`642`950.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
12.03.25
Період уточнень
до 24.03.25
Період оскаржень
до 24.03.25
Подання пропозицій
до 27.03.25
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
28.03.25
17.03.2025, 14:15
Вимоги про надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001: 2018 «Системи управління якістю. Вимоги», систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати в тому числі скановані копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001: 2018 «Системи управління якістю. Вимоги», систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
Дана вимога не ґрунтується на жодних нормативно-правових актах. В законодавстві України не передбачено обов’язок для суб’єкта господарювання мати сертифікати ISO.
Дані сертифікати не можуть слугувати кваліфікаційною ознакою для учасників торгів. Наявність чи відсутність даного сертифікату жодним чином не впливає на відповідність учасника вимогам, необхідним для виконання робіт передбачених тендерною документацією.
У зв’язку з чим вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 5 Закону встановлює принципи здійснення публічних закупівель. До таких принципів відноситься добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлення надмірних вимог може призводити до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отримання сертифікатів ISO може займати строк значно більший ніж дається на подання тендерної пропозиції та коштувати учаснику декілька десятків тисяч гривень. Отже Замовник умисно створює незаконні умови для відхилення пропозицій учасників. Встановлення вимог щодо наявності сертифікатів ISO суттєво звужує коло учасників без об’єктивних законних підстав, чим порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного, для дотримання принципів ЗУ «про публічні закупівлі» при проведенні торгів за даним предметом закупівлі, вважаємо за необхідне та просимо Замовника виключити з тендерної пропозиції вимоги щодо наявності у учасника сертифікатів ISO.
Дана вимога не ґрунтується на жодних нормативно-правових актах. В законодавстві України не передбачено обов’язок для суб’єкта господарювання мати сертифікати ISO.
Дані сертифікати не можуть слугувати кваліфікаційною ознакою для учасників торгів. Наявність чи відсутність даного сертифікату жодним чином не впливає на відповідність учасника вимогам, необхідним для виконання робіт передбачених тендерною документацією.
У зв’язку з чим вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 5 Закону встановлює принципи здійснення публічних закупівель. До таких принципів відноситься добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлення надмірних вимог може призводити до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отримання сертифікатів ISO може займати строк значно більший ніж дається на подання тендерної пропозиції та коштувати учаснику декілька десятків тисяч гривень. Отже Замовник умисно створює незаконні умови для відхилення пропозицій учасників. Встановлення вимог щодо наявності сертифікатів ISO суттєво звужує коло учасників без об’єктивних законних підстав, чим порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного, для дотримання принципів ЗУ «про публічні закупівлі» при проведенні торгів за даним предметом закупівлі, вважаємо за необхідне та просимо Замовника виключити з тендерної пропозиції вимоги щодо наявності у учасника сертифікатів ISO.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.03.2025, 16:26)
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної Документації.