Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.03.2025 16:30. Дата останніх змін - 25.03.2025 09:39

Капітальний ремонт тротуару по вул. Антонова (від вул. Полтавська до вул. Котляревського) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-12-012634-a  
ID 39b04135475a49a29aee02e78a9039cc  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`269`325.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
12.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Аукціон
04.04.25
13.03.2025, 15:18
Акт огляду
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику. Ви вимагаєте від Учасника надати Акт огляду об’єкту учасником, завірений печатками і підписами уповноважених осіб (за наявності). Уточніть будь ласка, за наявності чого саме, шо мається на увазі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2025, 09:23)
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції має надати Акт огляду об’єкту учасником, завірений печатками і підписами уповноважених осіб, як зі сторони Учасника так і зі сторони Замовника. Складання такого акту дозволить учасникам врахувати всі можливі фактори, які можуть вплинути на вартість та строки проведення робіт, наявність акта буде служити документом, який підтвердить факт ознайомлення учасника з умовами об"єкту на момент подачі тендерної пропозиції.
18.03.2025, 09:48
Додатки до Тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! Шановний Замовнику, ви просите надати у складі Тендерної пропозиції довідку у довільній формі (п.1.15 Довідка в довільній формі, що підтверджує згоду з усіма умовами, що вказані в проекті Додатку 4 до тендерної документації та додатками які є невід’ємними частинами даного договору), в якій просите підтвердити згоду з усіма умовами, що вказані в проекті Додатку 4. Додаток 4 до тендерної документації у Вас містить тендерну пропозицію, Додаток 5 - проект Договору. Крім того, відсутні Додаток 1.2. - відомості про учасника та Додаток 1.3. - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Просимо виправити невідповідності в Додатках до Тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.03.2025, 10:13)
Дякуємо за запитання, у тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни
20.03.2025, 16:43
Акт огляду
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акту огляду, а саме: «Акт огляду об’єкту учасником, завірений печатками і підписами уповноважених осіб (за наявності).». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акту про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.03.2025, 09:39)
Шановний учасник в тендерну документацію внесенні зміни