Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.02.2025 14:15. Дата останніх змін - 16.03.2025 00:00

Шини -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-24-008346-a  
ID ebaa06b5fb5e43aab62e222aa00012c5  
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`000`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 4`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
24.02.25
Період уточнень
до 05.03.25
Період оскаржень
до 05.03.25
Подання пропозицій
до 08.03.25
Торги відмінено
16.03.25
28.02.2025, 18:12
Усунення дискримінаційної вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Частина четверта статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що замовники не повинні встановлювати дискримінаційні умови в тендерній документації. Це означає, що вимоги тендерної документації не повинні обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. Частина четверта статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" також підкреслює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи великі відстані між регіонами країни; обмеження пересування транспорту у комендантську годину; графіки роботи підприємств, пов’язані з військовим станом та повітряними тривогами, вимога про забезпечення поставки товару протягом 24 годин з моменту отримання замовлення, викладена в додатку 1 ТД, обмежує конкуренцію між учасниками, надаючи преференційні умови тим учасниками, які знаходяться найближче до місця розташування замовника.
Це порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22, якими передбачена недискримінація учасників.
Просимо видалити цю вимогу з тендерної документації як дискримінаційну.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2025, 08:49)
Шановний Учаснику! Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» є критично важливим підприємством для Хмельницької громади, підприємство забезпечує щоденний вивіз побутових відходів, великогабаритних відходів, роздільно зібраних відходів тощо з контейнерних майданчиків загального користування та приватних майданчиків інших суб’єктів господарювання. Вимога про забезпечення поставки товару протягом 24 годин з моменту отримання заявки є вкрай важливою для Замовника, оскільки вчасний ремонт спеціалізованої техніки унеможливить збій графіків вивезення відходів та забезпечить своєчасний вивіз сміття на полігон побутових відходів.
28.02.2025, 23:45
Технічні характеристики
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, ви вказуєте у позиції №14 Шина 175/70R13 Snowgard Л ЗН Сер. Т 82 1 1с Зимова в графі індекс швидкості Н (210км/год), що суперечить найменуванню позиції. Звертаємо вашу увагу, що в даному розмірі максимальнй індекс швидкості для зимових шин є Т(190км/год) Просимо вас внести відповідні зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.03.2025, 13:49)
За результатами розгляду вашого звернення до умов документації внесено відповідні зміни
04.03.2025, 18:54
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ТА ЗАЗНАЧЕННЯ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ НЕ ІСНУЮЧИХ ХАРАКТЕРИСТИК ШИН
Загальне запитання щодо оголошення
1. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ознайомившись з умовами тендерної документації, мною виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує моє право на участь в цій закупівлі, а саме:
Додатком 1 встановлено, кваліфікаційний критерій такий, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для виконання цього кваліфікаційного критерію ви вимагаєте надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а також встановлюєте, що з метою своєчасного постачання об’єму товару для замовника учасник повинен мати в штаті не менше 3 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком (витягом із нього) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІІ або IV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІІІ або IV квартал 2024 року, або січень 2025 року. Вважаємо необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника
Оскаржувана вимога тендерної документації є дискримінаційною для мене, як для потенційного учасника торгів, та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають в штаті працівників, тобто якщо я Фізична особа-підприємець і працюю одноосібно, то я не можу взяти участь у даній закупівлі і виконати умови договору одноосібно, так як не відповідатиму кваліфікаційному критерію. Також ФОП «Звіт із праці» -не подають та якщо ФОП не має найманих працівників, він не подає згідно податкового законодавства податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Прошу прибрати із тендерної документації дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.

2. Шановний Замовнику, просимо переглянути технічні характеристики (МАРКУВАННЯ ЗАМОВНИКА) згідно вашого технічного завдання, так як на ринку не існує шин із зазначенням не зрозумілих цифр , букв, які вами зазначені, ніби то для того, щоб мати на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції.
Просимо внести зміни до позиції 3.Шина 11,00R20 И-111АМ Г Др Сер. К 150/146 1с з камерою і обідною стрічкою та забрати зазначені в ній цифри та букви: Г, Др, Сер., 1с
Просимо внести зміни до позиції 13. Шина 175/70R13 Л ДН Сер. Н 82 1 1с Літня та забрати зазначені в ній цифри та букви: Л, ДН , Сер., 1 1 с.
Просимо внести зміни до позиції 14. Шина 175/70R13 Snowgard Л ЗН Сер. Т 82 1 1с Зимова та забрати зазначені в ній цифри та букви: Л, ЗН, Сер., 1, 1с
Просимо внести зміни до позиції 15. Шина 310/85-16 (12-16) Л-163БЦ СХ Ун Сер. А6 130 4 ГД та забрати зазначені в ній цифри та букви: СХ, Ун , Сер., 4 ГД,
Просимо внести зміни до позиції 16. Шина 540/70-24 (21,3-24) ИЯВ-79У СХ Пп Сер. 140 А8 НС10 4 ГД та забрати зазначені в ній цифри та букви: Пп , Сер. , 4 ГД.
Просимо внести зміни до позиції 18. Шина 185/75R16C Vimero-Van ЛГ AS M+S Сер. N 104/102 2 1c та забрати в ній цифри та букви: ЛГ, Сер., 2, 1с.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.03.2025, 16:54)
Шановний Учаснику! За результатами розгляду вашого звернення замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.