Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.02.2025 17:10. Дата останніх змін - 05.05.2025 12:28

Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-21-010656-a  
ID 1b2f57f09b4748cda18f282e8b97c653  
Загальна очікувана вартість закупівлі
37`052`71550 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 37`052`715.50 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
21.02.25
Період уточнень
до 25.04.25
Період оскаржень
до 25.04.25
Подання пропозицій
до 28.04.25
Кваліфікація переможця
з 28.04.25
Пропозиції розглянуті
з 01.05.25
04.03.2025, 21:00
Щодо медико-технічних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Ми як учасник ринку та потенційний постачальник, бажаємо взяти участь в закупівлі ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система магнітно-резонансної томографії (з напруженістю магнітного поля не менше 1,5 Тесла), НК 024-2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла з надпровідним магнітом) CPV: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use.
Але уважно вивчивши умови тендерної документації та Медико-технічні вимоги, що викладені в Додатку 2 до тендерної документації, ми дійшли висновку, що написані вимоги обмежують коло учасників та нас в тому числі, які можуть запропонувати сучасне обладнання. Зауважимо, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників та збільшення кола учасників у тендері, що в подальшому надасть максимальної економії, просимо Замовника внести зміни до наступних пунктів Медико-технічні вимоги предмета закупівлі:
1. Пункт 2.3 «Діапазон вертикального переміщення столу, см, не менше – 49-96 см.» просимо викласти в наступні редакції: «Діапазон вертикального переміщення столу, см, не менше – 51-91 см». Так як, стосовно параметру регулювання висоти столу МРТ, хочемо звернути Вашу увагу на те, що діапазон 49-96 см є специфічним саме для моделей від GE Healthcare. Кожен виробник медичного обладнання розробляє свої моделі з унікальними технічними характеристиками, і цей параметр може змінюватися в залежності від конструктивних особливостей апарату. Нижнє положення столу пацієнта для зручності пацієнта, щоб сісти на стіл, різниця нижнього положення у 2 см є мінімальною та не впливає на комфорт пацієнта при посадці або переміщенні на стіл. У більшості клінічних сценаріїв пацієнти сідають на стіл використовуючи допоміжні пристрої (наприклад, підставки, пандуси тощо), а щодо верхнього положення столу, то цей параметр залежить виключно від конструктиву того чи іншого апарату кожного виробника, оператори МРТ не проводять сканування вручну, а сам апарат забезпечує правильне позиціонування пацієнта. Сучасні МРТ-сканери мають автоматичні налаштування позиціонування, які компенсують можливі відмінності у висоті столу. Тому цей параметр у кожного виробника свій і адаптований під кожну модель апарату.
2. Пункт 4.1 «Розташування РЧ-приймачів і оцифровка РЧ-сигналу безпосередньо на корпусі томографа» просимо викласти в наступні редакції: «Розташування РЧ-приймачів на корпусі томографа». Так як, різні виробники реалізують технологію оцифровки сигналу по-різному, і ключовим фактором є не саме місце оцифровки сигналу, а якість отриманого зображення - наприклад, через більш чутливі котушки або вдосконалене пост-оброблення зображень. Сучасні МРТ-сканери забезпечують високоточну діагностику незалежно від того, де саме відбувається оцифровка сигналу – безпосередньо на корпусі або в інших елементах системи.
Таким чином ці вимоги розширять коло потенційних постачальників і не будуть дискримінаційними та будуть підходити до основних відомих світових брендів.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.03.2025, 18:53)
Доброго дня! Повідомляємо, що для розширення кола потенційних учасників буде внесено зміни та викладено п. 2.3 Додатку №2 у новій редакції. Щодо п. 4.1 зазначаємо, що дана вимога була створена виходячи з запиту фахівців закладу та інженерної служби, дана вимога забезпечує якісну передачу сигналу та надає зручний доступ при обслуговуванні інженерною службою, тому вона повністю відповідає потребам медичного закладу та не обмежує участі більшості всесвітньо визнаних виробників. Саме тому в даній частині Вашого звернення підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Дякуємо за зацікавленість!
13.03.2025, 19:59
умови договору
Загальне запитання щодо оголошення
Уважно вивчивши тендерну документацію та правові підстави, перелічені в ній, просимо Замовника уточнити відсутню інформацію, яка має істотне значення для умов договору.

1. Пункт 3.1 проєкту договору передбачає, що Відповідно до Рамкової Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща - Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, податок на додану вартість («ПДВ») не мають підпадати під підтримку Європейського Союзу, за винятком операцій, інвестицій та малих проєктів, що перелічені в статті 64(1)(c) Регламенту (ЄС) 2021/1060. Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”.

Таблична форма проєкту Специфікації передбачає ціну та загальну суму без ПДВ.

В той же час, ст. 64(1)(c) Регламенту (ЄС) 2021/1060
Говорить таке:
Стаття 64
Неприйнятні витрати
1. Наступні витрати не є прийнятними для внеску Фондів:

(c)
податок на додану вартість («ПДВ»), КРІМ:
(і)
для операцій, загальна вартість яких менш як 5 000 000 євро (з ПДВ);

ПИТАННЯ 1: Оскільки сума операції є менш як 5000000 євро, чи не повинна оголошена вартість включати ПДВ ?


2. Ви як Замовник стверджуєте, що “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”.

ПИТАННЯ 2: Якщо ціна товару не включає ПДВ, то на якій підставі переможець закупівлі може скористатися цієї пільгою і який порядок отримання такої пільги і чи не призведе до затримки виконання договору процес отримання чи відмова державних органів в отриманні пільги з ПДВ?

3. Пункт 3.1 проєкту договору містить графу 1. «КАРТКА ПРОЕКТУ (ПРОГРАМИ) №__________________»
ПИТАННЯ 3: ПРОХАННЯ ПОЯСНИТИ ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?

4. Розділ 4 проєкту договору містить таку інформацію:

«За погодженням сторін, Покупець після підписання договору може перерахувати Підряднику аванс (шляхом укладення додаткової угоди) в розмірі не більше 30% вартості договору.»..
Чи вірно ми розуміємо текст міждержавної Угоди, що кошти будуть поступати з рахунку державного казначейства? Як відомо, передплата здійснюється у таких випадках виключно на рахунок Постачальника, відкритий у казначействі.

ПИТАННЯ 4: ЧИ ПОТРІБНО БУДЕ ПЕРЕМОЖЦЮ ЗАКУПІВЛІ ВІДКРИВАТИ РАХУНОК В КАЗНАЧЕЙСТВІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ КОШТІВ?


5. Розділ 4 проєкту договору містить таку інформацію «.. а також Замовником перераховується решти ціни договору платежами кожного місяця протягом 10 календарних днів з першого числа місяця».

ПИТАННЯ 5: ЯКИМИ ЧАСТИНАМИ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ПЛАТЕЖІ, ТОБТО ЯКА ЇХ КІЛЬКІСТЬ І ЯКИЙ КІНЦЕВИЙ СТРОК РОЗРАХУНКУ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.03.2025, 20:34)
Вітаємо! Щодо Ваших питань повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість не повинна включати ПДВ. Згідно постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. № 153 у разі потреби в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, подається засвідчений партнером з розвитку або виконавцем план закупівлі, що складається за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку. У разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, Секретаріат Кабінету Міністрів України надсилає у п'ятиденний строк після реєстрації проекту (програми) ДПС та Держмитслужбі копію реєстраційної картки проекту (програми) та копію плану закупівлі в електронному вигляді з метою інформування про наявність податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України в рамках реалізації проектів (програм). Відтак, згідно програмного посібника Interreg Українські партнери звільняються від сплати ПДВ (у тому числі субпідрядникам) після виконання ними обов’язку реєстрації проекту в Україні з Секретаріатом Кабінету Міністрів. Таким чином, ПДВ для українських партнерів не застосовне. Безпосередньо і в реєстраційній картці проекту передбачено, що згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”.
2. Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств, ратифікованої Законом №360-VI від 03.09.2008 “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. Питання підстав і порядку сплати податків, а також отримання податкових пільг, в Україні регулюється Податковим кодексом України. Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Відповідно до п. 3.2 статті 3 Податкового кодексу України якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору. Як передбачається статтею 9 Конституції України, Чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Відтак, на підставі даних норм ціна товару не включає ПДВ, і це не повинно призвести до затримки виконання договору.
3. Постановою КМУ від 15 лютого 2002 р. № 153 затверджено Порядок залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги. Даним порядком передбачено обов’язкову державну реєстрацію проектів (програм). Державна реєстрація проектів (програм) є підставою для акредитації їх виконавців, а також реалізації права на одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України. Державна реєстрація проектів (програм) провадиться Секретаріатом Кабінету Міністрів України. Державна реєстрація проекту (програми) підтверджується реєстраційною карткою проекту (програми), складеною за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку, яка підписується заступником Державного секретаря Кабінету Міністрів України чи іншою уповноваженою особою Секретаріату Кабінету Міністрів України, засвідчується печаткою Секретаріату Кабінету Міністрів України та видається заявникові з надсиланням копії бенефіціарові протягом п’яти робочих днів від дати прийняття рішення про проведення державної реєстрації проекту (програми). Відтак, даний пункт буде заповнений Замовником при укладенні договору.
4. Відповідно до статті 25 Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна країна-партнер має вжити заходів, щоб гарантувати українським бенефіціарам, за необхідності, можливість: отримувати кошти, що надаються в рамках фінансового внеску ЄС для цілей Програми, та відкривати окремі банківські рахунки, або окремі рахунки в Державному казначействі у випадку, коли бенефіціарами є державні установи, у тому числі рахунки в євро. В питанні необхідності відкривати казначейський рахунок рекомендуємо керуватись постановою КМУ 21.08.2023 № 1499 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти».
5. Оскільки кошти в рамках програми Interreg перераховуються Замовнику згідно плану окремими траншами, то п. 4.1 Проекту договору було передбачено, що в разі перерахування авансу, Постачальником після фактичної поставки товару здійснюються усі необхідні заходити з введення його в експлуатацію та навчання персоналу, а також Замовником перераховується решти ціни договору платежами кожного місяця протягом 10 календарних днів з першого числа місяця без визначення розмірів цих частин та їх кількості, а також терміну. Відтак, в питанні кінцевого строку розрахунку у даному випадку слід керуватися строком дії договору, а саме до 31.12.2025 року.
Дякуємо за проявлену зацікавленість!