Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.02.2025 10:07. Дата останніх змін - 07.03.2025 15:24

Бензин А-95 з рівнем екологічної безпеки Євро 5, дизельне паливо з рівнем екологічної безпеки Євро 5 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-19-002131-a  
ID ee3758582d2b4aba8ae78e5247a1faef  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-02-19-002232-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління поліції охорони в Миколаївській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 8`454`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.02.25
Період уточнень
до 11.03.25
Період оскаржень
до 11.03.25
Подання пропозицій
до 14.03.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Аукціон
17.03.25
21.02.2025, 19:22. ID: UA-2025-02-19-002131-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-02-19-002131-a, затвердженій Рішенням уповноваженої особи замовника (Управління поліції охорони в Миколаївській області) від 19.02.2025, Протокол № 68 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги: 1
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-02-19-002131-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Опис суті пункту скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-02-19-002131-a, оголошеній Управлінням поліції охорони в Миколаївській області (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-02-19-002131-a містить умови, згідно з якими: 1. Встановлені додаткові вимоги до документів якості, не передбачені законодавством. 2. Встановлені додаткові вимоги (щодо торгових марок), не передбачені законодавством. Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». З цього приводу слід зауважити наступне. 1. Щодо додаткових вимог до документів якості. Згідно з умовами Додатку № 4 до Тендерної документації, «З метою підтвердження факту реалізації палива зазначеної Учасником якості, копії документів про якість повинні бути посвідчені власником/оператором/ ліцензіатом/орендодавцем АЗС що використовуватиметься для обслуговування бланків дозволів Учасника». Встановлення такої вимоги не ґрунтується на положеннях жодного нормативно-правового акту, не має впливу на законність та чинність документів якості, а лише ставить учасника у залежність від рішень третіх осіб, які можуть відмовитися виконувати не передбачені для них законом вимоги щодо посвідчення копій документів, не виданих ними. Крім того, відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927. Зазначений Технічний регламент взагалі НЕ МІСТИТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), надавати споживачам (замовникам) копії документів якості, ЯКІ БУЛИ Б ПОСВІДЧЕНІ «власником/оператором/ ліцензіатом/орендодавцем АЗС». ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має, зокрема, чинні документи якості на бензин А-95 з рівнем екологічної безпеки Євро 5 та дизельне паливо з рівнем екологічної безпеки Євро 5, які є предметом закупівлі. Зазначені документи якості (сертифікати відповідності, паспорти якості, декларації про відповідність) є чинними та отримані з дотриманням вимог чинного законодавства. Не зважаючи на це, вказані документи якості не відповідають оскаржуваним протиправним вимогам тендерної документації. За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником. Отже, встановлення Замовником таких вимог може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. Щодо додаткові вимог (стосовно торгових марок). Згідно з умовами Додатку № 4 до Тендерної документації, «У випадку якщо Учасник є емітентом бланків – дозволів / талонів, такий Учасник у складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних смарт картках / талонах, АЗС, тощо». ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» є емітентом паливних карток. Під час емісії карток, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» використовує торговельну марку «UKRNAFTA», відповідно до умов Ліцензійного договору від 04.04.2023 № 16/05/524-ІН. При цьому, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» здійснює продаж палива не лише через мережу АЗС «UKRNAFTA», а й АЗС інших торговельних марок зокрема, через АЗС, які працюють під торговою маркою «SVIT-OIL» (відповідно до умов Договору від 16.12.2024 № ПК-16122024, укладеного з ТОВ «СВІТ-ОІЛ»). При цьому, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не здійснює зазначення найменувань (торгових марок) на партнерських АЗС, в т.ч., АЗС «SVIT-OIL». Отже, законодавство не передбачає для ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» наявності документу, що підтверджує право використання ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» найменувань (торгових марок) партнерських АЗС, власником/управителем яких не є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Крім того, законодавство, яке регулює обіг палива на ринку, не встановлює вимог, згідно з якими розповсюджувачі палива (в т.ч., «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») мали б підтверджувати право використання найменувань (торгових марок), під якими працюють партнерські АЗС, через які здійснюється реалізація палива. Перелік доказів: 1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-02-19-002131-a. 2. Додаток 4 до тендерної документації. 3. Документи якості на бензин А-95. 4. Документи якості на паливо дизельне. 5. Ліцензійний договір від 04.04.2023 № 16/05/524-ІН. 6. Договір від 16.12.2024 № ПК-16122024 з ТОВ «СВІТ-ОІЛ».
Класифікація порушення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-02-19-002131-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.
Доказ Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-02-19-002131-a.
Доказ Додаток № 4 до Тендерної документації.
Доказ Документи якості на бензин А-95.
Доказ Документи якості на паливо дизельне.
Доказ Ліцензійний договір від 04.04.2023 № 16/05/524-ІН.
Доказ Договір від 16.12.2024 № ПК-16122024 з ТОВ «СВІТ-ОІЛ».
Дата розгляду скарги04.03.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
на виконання рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2025 №3321-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 07.03.2025 15:17
Виконана замовником