Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.01.2025 18:33. Дата останніх змін - 15.01.2025 18:33

Папір офісний, папка-реєстратор, папка-вуса, ручка кулькова (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-18-002799-a  
ID b7dd35d199264315826bf39635516f18  
Очікувана вартість закупівлі
22`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 22`700.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
15.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.01.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня