Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.01.2025 14:19. Дата останніх змін - 15.01.2025 14:43

Електрична енергія (універсальна послуга)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-15-009650-a  
ID 10c33dc55f524bfbbe7de8d3b1160446  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-15-011766-a  
Очікувана вартість закупівлі
189`019.02 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 189`019.02 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Укладення договору про закупівлю з постачальником останньої надії або з постачальником універсальної послуги  
Обгрунтування Абзацом 6 підпункту 5 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання при укладенні договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.01.25

Специфікація закупівлі

1)
Електрична енергія (універсальна послуга)
Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Свободи, 43а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17076 кіловат-година

Тендерна документація

Нетипізований документ
ПРОТОКОЛ _2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 14:19
Версія документу від: 15.01.2025 14:19
ID: 063f763639c1426b852e9599db27c29b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2025 14:41
Версія документу від: 15.01.2025 14:41
ID: e667cabefc14469fa3d3fe73e272a9d2

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03198103  
Юридична адреса 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Свободи, 43а  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
189`019.02
Гривня з ПДВ
Переможець
15.01.2025 14:28

Укладені договори

Номер договору
№2421114/11
Дата підписання
15.01.2025
Дата початку дії
01.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
189`019.02 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
157`515.85 Гривня