Продукція тваринництва та супутня продукція -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-12-000674-a | |
ID | 1a33bd6830c541d9820cb1fd83fa6131 |
Місце поставки (передачі) товару: Україна, Київська область, Бучанський район, заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Макарівської селищної ради (22 заклади). Поставка товару здійснюється 1-2 рази на тиждень дрібними партіями (за узгодженим графіком) з 7:00 до 10:00 години ранку відповідно до поданих заявок Покупцем протягом строку постачання. Заявка включає інформацію про обсяг поставки партії товару по кожному найменуванню. Транспортування товару здійснюється транспортом Постачальника, в тому числі транспортом для перевезення даного типу продуктів харчування та продовольчої сировини з відповідним обладнанням (холодильне обладнання, стелажі, які можуть зніматися, піддони та інше), дозволеним Міністерством охорони здоров’я України в умовах, що забезпечують їх зберігання та запобігання забруднення, із дотриманням товарного сусідства. Товар постачається у відповідній тарі та/або упаковці, які забезпечують збереження якості товару. Приймання - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (видаткових накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку, згідно чинного законодавства України. Навантаження, транспортування, розвантаження та доставка товару у приміщення харчоблоку замовника здійснюється водієм або водієм-експедитором Постачальника, який привіз партію товару. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товари у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), для якого повинно бути відведено в автомашині спеціальне місце.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 189`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.
Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.
Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.
Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено