Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.01.2025 07:56. Дата останніх змін - 12.01.2025 07:57

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, Сир кисломолочний 9% -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-12-000165-a  
ID c803260554e140898097d09c1090d745  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки, один раз на тиждень (понеділок/вівторок) з 08:00 до 15:00 години. Заявки подаються електронною поштою, факсом або телефоном. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці Замовника, з обов’язковим дотриманням строків придатності продуктів харчування. Місце поставки товарів: 4 заклади дошкільної освіти Пристоличної територіальної громади. Товар пакується у тару відповідно до вимог відповідних стандартів або технічних умов. Кожна партія товару повинна бути окремо розфасована відповідно до заявки Замовника та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару на всю партію продукції (копія посвідчення про якість, та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, та/або експертний висновок чи протокол випробувань) із зазначенням строку придатності, умов зберігання і температурного режиму

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради  
Очікувана вартість закупівлі 2`435`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
12.01.25
Подання пропозицій
до 16.01.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня