Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 15:42. Дата останніх змін - 17.01.2025 12:32

Сметана

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-009098-a  
ID 0ca075f3c8634678830d072895d2885e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-10-012334-a  
Очікувана вартість закупівлі
248`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовник може встановити в Замовленні, що поставка товару повинна здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"  
Очікувана вартість закупівлі 248`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Кваліфікація переможця
з 15.01.25
Пропозиції розглянуті
з 15.01.25
Завершена
17.01.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник зобов’язаний оплатити товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Сметана
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Замовник може встановити в Замовленні, що поставка товару повинна здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в Замовленні.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору (2).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:41
Версія документу від: 10.01.2025 15:41
ID: dccbd1f9aa1a4f73b611103c395e291e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 15:42
Версія документу від: 10.01.2025 15:42
ID: 9064937dcce248928f05e8b889baa94e

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Сметана
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Безлактозна Очікуване значення: ні
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Характеристики не суперечать ДСТУ 4418: так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Упаковка: плівка поліетиленова
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 370 - 370
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 20 - 20
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Бренд: ГАЛИЧАНСЬКА
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наданні забезпечення підтверджується, що
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
    Прийнятні докази:
    Документ. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 5% від суми даного договору. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
    Прийнятні докази:
    Документ. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 5% від суми даного договору. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025
    Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
    Прийнятні докази:
    Документ. Розмір забезпечення виконання зобов’язання складає 5% від суми даного договору. Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.01.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 10.01.2025 15:42  
    Початок періоду прийому пропозицій 10.01.2025 15:42  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.01.2025 00:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 25556649  
    Юридична адреса 79038, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Пасічна, 68  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 15.01.2025 00:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ФОП "Скочеляс Оксана Василівна "
    ID: da6e04b9eed249e3b3ac623be361b8ea
    247`000.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    247`000.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    15.01.2025 10:07

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ФОП "Скочеляс Оксана Василівна "
    Код ЄДРПОУ: 3428608805
    247`000.00
    Гривня з ПДВ
    15.01.2025
    10:07

    Укладені договори

    Номер договору
    20
    Дата підписання
    17.01.2025
    Дата початку дії
    17.01.2025
    Дата завершення дії
    31.12.2025
    Ціна договору
    247`000.00 Гривня без ПДВ