Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 14:25. Дата останніх змін - 10.01.2025 14:25

Поповнення неперсоніфікованих smart-карток. Закупівля без використання електронної системи (пп. 5 п. 13 Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-006898-a  
ID 764a2bd47d764e0aac52b11acc9a1f3d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-10-000260-a  
Очікувана вартість закупівлі
653`950.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Вінницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  
Очікувана вартість закупівлі 653`950.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відсутність конкуренції з технічних причин  
Обгрунтування ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) 1. Замовник. 1.1. Найменування замовника: Вінницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг). 1.2. Код ЄДРПОУ: 38054911. 1.3. Місцезнаходження: вул. Соборна, 50, м. Вінниця, 21050. 2. Інформація про предмет закупівлі. 2.1. Найменування предмета закупівлі: поповнення неперсоніфікованих smart-карток, код ДК 021:2015 – 34980000-0 – транспортні квитки. 2.2. Розмір бюджетного призначення: 653 950 грн. (шістсот п’ятдесят три тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок). 3. Договір укладається з Комунальним підприємством «Вінницький інформаційний центр» (код ЄДРПОУ 36365026). 4. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. 5. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до п. 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. Згідно 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Указом Президента України від 28.10.2024 № 740/2024, затвердженого Законом України № 4024-ІХ від 29.10.2024, який набрав чинності 07.11.2024, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб. Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Також згідно п. 13 Особливостей, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України «Про міський електричний транспорт», ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», органи місцевого самоврядування запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду, встановлюють порядок її функціонування, визначають особу, уповноважену здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду. Вінницькою міською радою прийнято рішення від 26.05.2023 № 1665 «Про затвердження Порядку функціонування та вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному та автомобільному транспорті загального користування у Вінницькій міській територіальній громаді та системи автоматичного визначення місцезнаходження транспорту незалежно від форм власності, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів», яким з 01.06.2023 уповноважено комунальне підприємство «Вінницький інформаційний центр» здійснювати справляння плати за транспортні послуги (безпосередньо, а також із залученням агентів та суб-агентів) шляхом продажу електронних квитків та носіїв оплати проїзду, оформлення персоналізованих карток (Муніципальної картки вінничанина) та електронних квитків для пільгових категорій населення через центри обслуговування користувачів, третіх осіб агентів, веб-портали та мобільні додатки. Згідно Положення про Вінницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого рішенням Вінницької міської ради від 23.02.2024 № 2139, Вінницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) є бюджетною установою, утвореною Вінницькою міською радою для надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги. Територіальний центр є надавачем соціальних послуг згідно з Законом України «Про соціальні послуги» та включений до розділу «Надавачі соціальних послуг» Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг. Для забезпечення діяльності установи, надання соціальних послуг та виконання посадових обов’язків працівниками Територіального центру, працівники користуються громадським транспортом на території Вінницької міської територіальної громади. Оплата за проїзд здійснюється через валідатор smart-картками, обслуговування та поповнення яких на даний час здійснюється за уповноваженням Вінницької міської ради лише Комунальними підприємством «Вінницький інформаційний центр». Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби Вінницького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення щодо придбання послуги з поповнення неперсоніфікованих smart-карток шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги на підставі підпункту 5 пункту 13 Особливостей, а саме роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. 6. Документ, яким підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями: - Закон України «Про міський електричний транспорт» (вебпосилання на Закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1914-15#Text) - Закон України «Про автомобільний транспорт» (вебпосилання на Закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2344-14#Text) - Рішення Вінницької міської ради від 26.05.2023 № 1665 «Про затвердження Порядку функціонування та вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному та автомобільному транспорті загального користування у Вінницькій міській територіальній громаді та системи автоматичного визначення місцезнаходження транспорту незалежно від форм власності, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів» (вебпосилання на Рішення: https://2021.vmr.gov.ua/Docs/CityCouncilDecisions/2023/%E2%84%961665%2026-05-2023.pdf).  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
10.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.01.25

Специфікація закупівлі

1)
Поповнення неперсоніфікованих smart-карток.
Класифікація за ДК 021:2015: 34980000-0 - Транспортні квитки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Соборна, будинок 50
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.01.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 14:25
Версія документу від: 10.01.2025 14:25
ID: 7f06e9789d6843b2a221d5aa18ff1184

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Вінницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38054911  
Юридична адреса 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Соборна, будинок 50  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
9
Дата підписання
10.01.2025
Дата початку дії
10.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
653`950.00 Гривня без ПДВ