Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 14:04. Дата останніх змін - 10.01.2025 14:04

Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) ЛОТ 12 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-006382-a  
ID ab332a77698644848d256ed75cef29f4  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-07-008312-a  
Очікувана вартість закупівлі
341`887.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 341`887.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) ЛОТ 12 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Парищенському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування) в кількості 4452 послуг для учнів початкових класів та 1764 послуг для учнів 5-11 класів на загальну суму 341887,00грн. без ПДВ (надалі – Закупівля) Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями за ідентифікатором процедури: UA-2024-12-30-011166-a Розмір бюджетного призначення: 341887,00 грн без ПДВ Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
10.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.01.25

Специфікація закупівлі

1)
учні початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти»
Класифікація за ДК 021:2015: 55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78426, Україна, Івано-Франківська область, с. Парище, Шевченка, 77-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.01.2025 - 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4452 послуга
2)
учні пільгових категорій 5-11 класів
Класифікація за ДК 021:2015: 55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78426, Україна, Івано-Франківська область, с. Парище, Шевченка, 77-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.01.2025 - 31.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1764 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
наказ про обгрунтування підстави для здійснення закупівлі.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 14:03
Версія документу від: 10.01.2025 14:03
ID: f7990ef9f88e4d78ad209835585bc087
Тендерна документація
UA-2024-12-30-011166-a-report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 14:03
Версія документу від: 10.01.2025 14:03
ID: a0fec5ca177d4725a0bf3c75cb0c3caf
Тендерна документація
лбгрунтування підстави - Парищенський ліцей.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 14:03
Версія документу від: 10.01.2025 14:03
ID: 4d05bd1970a54ca4b2beb42c02b644e0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 14:04
Версія документу від: 10.01.2025 14:04
ID: 4db0383e85604dcf8808bc8ed5e00091

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43966794  
Юридична адреса 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
341`887.00
Гривня без ПДВ
Переможець
10.01.2025 14:03

Укладені договори

Номер договору
11
Дата підписання
07.01.2025
Дата початку дії
07.01.2025
Дата завершення дії
31.05.2025
Ціна договору
341`887.00 Гривня без ПДВ