Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.01.2025 13:57. Дата останніх змін - 10.01.2025 14:24

Розподіл електричної енергії -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-006238-a  
ID def9a238de50463d9c1cf53190f93a41  
Очікувана вартість закупівлі
545`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 545`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Відсутність конкуренції з технічних причин  
Обгрунтування Замовником застосовується виключення відповідно до абзацу 3 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, а саме: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Статтею 4 Указу Президента України 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» встановлено: 4. Кабінету Міністрів України невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. 06.11.2024 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в України» №4024-ІХ від 29.10.2024р. Законом передбачено затвердити Указ Президента України від 28 жовтня 2024 року № 740/2024 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні". Даним Указом термін дії воєнного стану встановлено продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб, тобто до 08 лютого 2025 року до 05 год. 30 хв. Стаття 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що 1. Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входять здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом прийнято ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про природні монополії» Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Згідно інформації оприлюдненої станом на 30.11.2024р. на сайті АКМУ: http://amcu.gov.ua. опубліковано Зведений перелік суб’єктів природних монополій. Під п/№ 51 ПрАТ "Львівобленерго" входить до переліку суб’єктів природних монополій щодо розподілу електричної енергії на території Львівської області відповідно до постанови НКРЕКП від 23.11.2018 № 1479. ПрАТ «Львівобленерго» є суб’єктом природної монополії, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Отже, з урахуванням наявного в учасника, станом на дату прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії, прийнято рішення здійснити Закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 5 (3) пункту 13 Особливостей. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника. З огляду на вищенаведене ПрАТ "Львівобленерго" займає монопольне становище на ринку з надання послуг з розподілу електричної енергії й відповідно є єдиним товариством, що може надати вищезазначені послуги для потреб Замовника. Враховуючи ті обставини, що відомості щодо Учасника внесені до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, а також розгалуженість технологічних мереж, надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням Особливостей Замовник здійснює закупівлю послуги Розподілу електричної енергії шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 01.01.2025 року до 31.12.2025 року.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
10.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.01.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня