Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.01.2025 16:35. Дата останніх змін - 09.01.2025 16:35

Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж електропостачання (оперативне обслуговування об’єктів Замовника та аварійний виїзд спеціаліста для встановлення причини аварійної ситуації, надання технічних рекомендацій для усунення причини аварії і її наслідків)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-09-009281-a  
ID d1c164a18f214ee581aa98b61509d49c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-09-011613-a  
Очікувана вартість закупівлі
64`800.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 64`800.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
09.01.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
09.01.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж електропостачання (оперативне обслуговування об’єктів Замовника та аварійний виїзд спеціаліста для встановлення причини аварійної ситуації, надання технічних рекомендацій для усунення причини аварії і її наслідків)
Класифікація за ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, об`єкти Замовника визначені в додатку до договору
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 16:35
Версія документу від: 09.01.2025 16:35
ID: 574b3f28e85b4aa49f0a42ba9d84be60

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 36916734  
Юридична адреса 52204, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, бульвар Свободи 56/128  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
64`800.00
Гривня без ПДВ
Переможець
09.01.2025 16:35

Укладені договори

Номер договору
4
Дата підписання
09.01.2025
Дата початку дії
09.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
64`800.00 Гривня без ПДВ