Процедура закупівлі оголошена 07.01.2025 12:11. Дата останніх змін - 10.01.2025 14:42
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-07-002847-a | |
ID | 500d5baf3c294f4a8ad49d74233d98e3 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-01-07-003763-a |
Очікувана вартість закупівлі
362`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 362`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.01.25
Подання пропозицій
до 10.01.25
Кваліфікація переможця
з 10.01.25
Пропозиції розглянуті
з 10.01.25
Завершена
10.01.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Відповідно до "Програми заходів щодо підготовки Красилівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2025-2026 роки», згідно рішення Красилівської міської ради Хмельницької області від 12.12.2024 року № 1, з метою підтримки та забезпечення військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
Класифікація за ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.01.2025
Умови постаки: До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
(Проект Договору).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 12:00
Версія документу від: 07.01.2025 12:00
ID: 11e74816cca04dc69cd2559eb321e426
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 12:11
Версія документу від: 07.01.2025 12:11
ID: 1a7eb991ce384928824c1e410103bf97
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Модель: mavic 3t enterprise
Бренд: dji
|
Дати та строки
Дата публікації | 07.01.2025 12:11 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 07.01.2025 12:11 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 10.01.2025 11:58 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04060737 |
Юридична адреса | 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, пл. Незалежності, буд. 2 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 10.01.2025 11:58
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАС ЮА"
ID: 4861ae1accae4fc3a33fbf8eee319ecb
350`000.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "БУЛЛЕТ"
Код ЄДРПОУ: 45169719
337`600.00
Гривня з ПДВ
10.01.2025
14:10
Укладені договори
Номер договору
3
Дата підписання
10.01.2025
Дата початку дії
10.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
337`600.00 Гривня без ПДВ