Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.01.2025 13:51. Дата останніх змін - 06.01.2025 14:23

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Сушені абрикоси цілі, без кісточок, вищого сорту, від 25мм,Чорнослив сушений, без кісточки, сорт вищий, розмір середній,Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній,Повидло яблучне, нестерилізоване, ґатунок перший,Огірки солені, сорт перший,Томати солені, сорт перший,Капуста квашена, сорт перший,Горошок зелений консервований,Паста томатна -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-01-001519-a  
ID e7dca300d5cc4fe59682e314e1d0979e  
Очікувана вартість закупівлі
172`487.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Ціна на товар встановлена в національній валюті України. В ціну включаються всі затрати постачальника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Покупця. Товар повинен супроводжуватися супровідною первинною документацією (сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам) та накладною Постачальника, після підписання якої продукція вважається прийнятою Покупцем. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками Постачальника та за рахунок Постачальника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСАМБІ­РСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 172`487.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
01.01.25
Подання пропозицій
до 06.01.25
Кваліфікація переможця
з 06.01.25
Пропозиції розглянуті
з 06.01.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня