Процедура закупівлі оголошена 31.12.2024 15:32. Дата останніх змін - 14.01.2025 15:48
Пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад» -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-31-005920-a | |
ID | caf33e4068e348deb80ab0a168f82975 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
288`353`332.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 288`353`332.80 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 2`800`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
31.12.24
Період уточнень
до 17.01.25
Період оскаржень
до 17.01.25
Подання пропозицій
до 20.01.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
21.01.25
01.01.2025, 21:08
closing
Загальне запитання щодо оголошення
Please extend closing time for at least 10 days. You have a war and we condolence you. But the whole world has X-Mas and NY Holidays and you shall respect that. Really all companies starting business from January 6th. So, closing on the next two days makes this deal impossible for foreign suppliers. And it is unclear the reason of such "horse racing with barriers" while delivery is required within one year...
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.01.2025, 09:10)
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
03.01.2025, 09:46
Djakuemo!
Загальне запитання щодо оголошення
.........................
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.01.2025, 13:58)
Відповідно до вимог п. 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
08.01.2025, 15:53
пункт 6 Технічної специфікації (Технічні вимоги) Додатку 6 до тендерної документа
Загальне запитання щодо оголошення
- В пункті 6 Технічної специфікації (Технічні вимоги) Додатку 6 до тендерної документації зазначено: «Трамвайний вагон повинен бути однопросторовим для пасажирів з кількістю секцій – не більше 3».
Трамваї довжиною від 27 000 мм до 30 000 мм можуть мати 4-5 або більше секцій. Більша кількість секцій при однаковій довжині трамваїв сприяє зменшенню виносів кузова при проходженні поворотів колії. Визначена кількість секцій та їх довжина суттєво зменшує кількість потенційних учасників даної закупівлі та обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Зокрема, ця вимога тендерної документації позбавляє можливості взяти участь у закупівлі наше підприємство, яке є виробником 5-секційних трамвайних вагонів «Електрон» Т5B641, які успішно експлуатуються у м. Києві.
Пропонуємо викласти в такій редакції: «Трамвайний вагон повинен бути однопросторовим для пасажирів з кількістю секцій - не менше трьох секцій».
Трамваї довжиною від 27 000 мм до 30 000 мм можуть мати 4-5 або більше секцій. Більша кількість секцій при однаковій довжині трамваїв сприяє зменшенню виносів кузова при проходженні поворотів колії. Визначена кількість секцій та їх довжина суттєво зменшує кількість потенційних учасників даної закупівлі та обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Зокрема, ця вимога тендерної документації позбавляє можливості взяти участь у закупівлі наше підприємство, яке є виробником 5-секційних трамвайних вагонів «Електрон» Т5B641, які успішно експлуатуються у м. Києві.
Пропонуємо викласти в такій редакції: «Трамвайний вагон повинен бути однопросторовим для пасажирів з кількістю секцій - не менше трьох секцій».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.01.2025, 17:42)
При визначенні технічних характеристик трамвайних вагонів враховувалась місцевість їх використання, а саме в історичному центрі міста Києва на Подолі. Враховуючи ландшафтні особливості та пов’язані з ним поворотні криві рейкового полотна трамвайних маршрутів та негабаритні виноси кузова, а також велику кількість автомобілів, які рухаються поряд з трамваєм або запарковані в напрямку руху трамвайного вагону, зазначені в тендерній документації параметри є пріоритетними.
При цьому, ремонтна база цехів депо, в який планується поставка даних трамвайних вагонів розрахована на ремонт та технічне обслуговування односкладового рухомого складу.
При цьому, ремонтна база цехів депо, в який планується поставка даних трамвайних вагонів розрахована на ремонт та технічне обслуговування односкладового рухомого складу.
08.01.2025, 15:54
пункт 4 Технічної специфікації (Технічні вимоги) Додатку 6 до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
- В пункті 4 Технічної специфікації (Технічні вимоги) Додатку 6 до тендерної документації зазначено:
«Габаритна довжина вагона, мм - 25 500-28 000 мм»
Слід зазначити, що обмеження довжини трамвайних вагонів 28 000 мм суттєво зменшує кількість потенційних учасників даної закупівлі та обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Зокрема, трамвайні вагони «Електрон» Т5B641 мають довжину 30,2 м. Більше довжина трамвайного вагона має суттєві переваги, оскільки збільшується пасажиромісткість, що дає змогу перевозити більшу кількість пасажирів.
Враховуючи викладене, для розширення кола учасників закупівлі, пропонуємо викласти пункт 4 Технічної специфікації (Технічні вимоги) Додатку 6 до тендерної документації в наступній редакції:
«Габаритна довжина вагона, мм - 25 500-30 500 мм»
«Габаритна довжина вагона, мм - 25 500-28 000 мм»
Слід зазначити, що обмеження довжини трамвайних вагонів 28 000 мм суттєво зменшує кількість потенційних учасників даної закупівлі та обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Зокрема, трамвайні вагони «Електрон» Т5B641 мають довжину 30,2 м. Більше довжина трамвайного вагона має суттєві переваги, оскільки збільшується пасажиромісткість, що дає змогу перевозити більшу кількість пасажирів.
Враховуючи викладене, для розширення кола учасників закупівлі, пропонуємо викласти пункт 4 Технічної специфікації (Технічні вимоги) Додатку 6 до тендерної документації в наступній редакції:
«Габаритна довжина вагона, мм - 25 500-30 500 мм»
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.01.2025, 17:42)
При визначенні технічних характеристик трамвайних вагонів враховувалась місцевість їх використання, а саме в історичному центрі міста Києва на Подолі. Враховуючи ландшафтні особливості та пов’язані з ним поворотні криві рейкового полотна трамвайних маршрутів та негабаритні виноси кузова, а також велику кількість автомобілів, які рухаються поряд з трамваєм або запарковані в напрямку руху трамвайного вагону, зазначені в тендерній документації параметри є пріоритетними.
При цьому, ремонтна база цехів депо, в який планується поставка даних трамвайних вагонів розрахована на ремонт та технічне обслуговування односкладового рухомого складу.
При цьому, ремонтна база цехів депо, в який планується поставка даних трамвайних вагонів розрахована на ремонт та технічне обслуговування односкладового рухомого складу.
08.01.2025, 15:56
п. 4.3 проекту договору
Загальне запитання щодо оголошення
В оголошенні про закупівлю та у умовах проект у договору передбачено, що розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві.
Разом з тим в п. 4.3 проекту договору передбачено, що Попередня оплата (аванс) може надаватися у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі оформленого належним чином рішення Головного розпорядника бюджетних коштів шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки (крім нерезидентів), відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 робочих днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору.
Розмір та строк попередньої оплати визначаються Головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом поставки Товару.»
Таке формулювання не містить чіткого розміру авансу та строків його сплати.
Слід зазначити, що наявність умови щодо конкретних розмірів і строків оплати авансу сприятиме зменшенню вартості виготовлення трамвайних вагонів та забезпечить економію видатків бюджетних коштів на цю закупівлю, оскільки виробник матиме змогу здійснити закупівлю комплектуючих та матеріалів для виробництва трамваїв з наявних коштів та не залучати кредити банківських установ.
Це, в свою чергу, суттєво впливає на ціну трамвайних вагонів та розмір цінової пропозиції учасників.
Враховуючи викладене, з метою економії бюджетних видатків на цю закупівлю, просимо внести до проекту договору зміни та вказати конкретні розміри і строк оплати авансу.
Разом з тим в п. 4.3 проекту договору передбачено, що Попередня оплата (аванс) може надаватися у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі оформленого належним чином рішення Головного розпорядника бюджетних коштів шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки (крім нерезидентів), відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 робочих днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору.
Розмір та строк попередньої оплати визначаються Головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом поставки Товару.»
Таке формулювання не містить чіткого розміру авансу та строків його сплати.
Слід зазначити, що наявність умови щодо конкретних розмірів і строків оплати авансу сприятиме зменшенню вартості виготовлення трамвайних вагонів та забезпечить економію видатків бюджетних коштів на цю закупівлю, оскільки виробник матиме змогу здійснити закупівлю комплектуючих та матеріалів для виробництва трамваїв з наявних коштів та не залучати кредити банківських установ.
Це, в свою чергу, суттєво впливає на ціну трамвайних вагонів та розмір цінової пропозиції учасників.
Враховуючи викладене, з метою економії бюджетних видатків на цю закупівлю, просимо внести до проекту договору зміни та вказати конкретні розміри і строк оплати авансу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.01.2025, 17:43)
Відповідно до абз. 5 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Необхідно зазначити, що КП «Київпастранс» не є розпорядником бюджетних коштів.
14.01.2025, 15:48
Приведення тендерної документації у відповідність до вимог безпеки Державного стандарту України 4876:2019
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник!
Відповідно до статті 10 Закону України “Про транспорт” транспортні засоби повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також мати відповідний сертифікат. Однією із найважливіших умов забезпечення безпеки руху трамвайних вагонів є відповідність параметрів (характеристик) трамвайного вагону параметрам (характеристикам) споруд та устаткування колійного господарства. Зокрема, перевищення величини максимальної навантаги на рейки від будь-якої осі (або двох півосей) для вагонів, призначених для експлуатації на трамвайних коліях, у разі завантаження їх до повної пасажиромісткості та менша відстань від площини, дотичної до головок рейок та нижньої точки обладнання, розташованого в підкузовному просторі (крім рейкових гальм та пристрою для подавання піску на рейки) вагона з максимальною навантагою конкретної моделі трамвайного вагону у порівнянні з відповідними параметрами колійного господарства трамвайної системи, на якій пропонується експлуатувати цю модель трамвайного вагону, може призвести до аварійних ситуацій, пошкодження майна трамвайних систем та нанесення трамв пасажирам. Дотримання виробниками і експлуатантами трамвайних вагонів вимог ДСТУ 4876:2019 “Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги” виключає таку ситуацію. Однак, враховуючи, що відповідно до статті 23 Закону України “Про стандартизацію” національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а в Україні відсутні нормативно-правові акти, які передбачають обов’язковість застосування ДСТУ 4876:2019 “Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги”, виключити ймовірність надходження тендерної пропозиції моделі трамвайного вагону з характеристиками, які не відповідають параметрам колійного господарства транспортної системи міста Києва, неможливо.
З огляду на вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог безпеки, а саме Додаток 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації, таблицю “Технічні вимоги” доповнити наступними вимогами:
1. Величина максимальної̈ навантаги на рейки від будь-якої осі (або двох півосей) для вагонів, призначених для експлуатації̈ на трамвайних коліях, у разі завантаження їх до повної пасажиромісткості не повинна перевищувати 80 кН (згідно з п.5.1.4.2 ДСТУ 4876:2019).
2. Відстань від площини, дотичної до головок рейок та нижньої точки обладнання, розташованого в підкузовному просторі (крім рейкових гальм та пристрою для подавання піску на рейки) вагона з максимальною навантагою - не менше ніж 105 мм (згідно з п. 6.1.4 ДСТУ 4876:2019).
Відповідно до статті 10 Закону України “Про транспорт” транспортні засоби повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також мати відповідний сертифікат. Однією із найважливіших умов забезпечення безпеки руху трамвайних вагонів є відповідність параметрів (характеристик) трамвайного вагону параметрам (характеристикам) споруд та устаткування колійного господарства. Зокрема, перевищення величини максимальної навантаги на рейки від будь-якої осі (або двох півосей) для вагонів, призначених для експлуатації на трамвайних коліях, у разі завантаження їх до повної пасажиромісткості та менша відстань від площини, дотичної до головок рейок та нижньої точки обладнання, розташованого в підкузовному просторі (крім рейкових гальм та пристрою для подавання піску на рейки) вагона з максимальною навантагою конкретної моделі трамвайного вагону у порівнянні з відповідними параметрами колійного господарства трамвайної системи, на якій пропонується експлуатувати цю модель трамвайного вагону, може призвести до аварійних ситуацій, пошкодження майна трамвайних систем та нанесення трамв пасажирам. Дотримання виробниками і експлуатантами трамвайних вагонів вимог ДСТУ 4876:2019 “Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги” виключає таку ситуацію. Однак, враховуючи, що відповідно до статті 23 Закону України “Про стандартизацію” національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а в Україні відсутні нормативно-правові акти, які передбачають обов’язковість застосування ДСТУ 4876:2019 “Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги”, виключити ймовірність надходження тендерної пропозиції моделі трамвайного вагону з характеристиками, які не відповідають параметрам колійного господарства транспортної системи міста Києва, неможливо.
З огляду на вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог безпеки, а саме Додаток 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації, таблицю “Технічні вимоги” доповнити наступними вимогами:
1. Величина максимальної̈ навантаги на рейки від будь-якої осі (або двох півосей) для вагонів, призначених для експлуатації̈ на трамвайних коліях, у разі завантаження їх до повної пасажиромісткості не повинна перевищувати 80 кН (згідно з п.5.1.4.2 ДСТУ 4876:2019).
2. Відстань від площини, дотичної до головок рейок та нижньої точки обладнання, розташованого в підкузовному просторі (крім рейкових гальм та пристрою для подавання піску на рейки) вагона з максимальною навантагою - не менше ніж 105 мм (згідно з п. 6.1.4 ДСТУ 4876:2019).