Процедура закупівлі оголошена 30.12.2024 16:05. Дата останніх змін - 09.01.2025 14:50
лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-30-008850-a | |
ID | f8e286eb4e824c3c85f6160a6ad7fdf7 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-12-30-008642-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
13`782`353.52 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, для забезпечення потреби 2025 року
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 13`782`353.52 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
30.12.24
Період уточнень
до 04.01.25
Період оскаржень
до 04.01.25
Подання пропозицій
до 07.01.25
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 03.01.25
Процедуру призупинено через скаргу
Аукціон
10.01.25
03.01.2025, 18:45. ID: UA-2024-12-30-008850-a.a1
Скарга до АМКУ
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"
Скарга на дискримінаційні умови
Порядковий номер пункту скарги: 1
Лист-відгук
Опис суті пункту скарги
Відповідно до абзацу 1 пункту 1.1 Кваліфікаційного критерію № 2 розділу 1 додатку № 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати позитивний лист-відгук Замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, підтвердження виконання договору в повному обсязі, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання строків надання послуг, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Разом з тим, відповідно до пункту 2.1 Загальних положень тендерної документації Замовником в межах даного документу, та, відповідно його додатків є Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради.
Таким чином, приймати участь у Тендері, та, потенційно, перемогти у ньому мають право виключно ті суб’єкти господарювання, які вже отримали потенційний лист-відгук від Замовника, що по суті нівелює всю процедуру публічних закупівель і ставить у взаємозв’язок з визначенням переможця у тендері напряму з розсудом Замовника та його внутрішнім переконанням, а не встановленими в національному законодавстві критеріями.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації
Доказ
Тендерна документація
Порядковий номер пункту скарги: 2
Гарантійний лист
Опис суті пункту скарги
Відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 Кваліфікаційного критерію № 2 розділу 1 додатку № 2 до тендерної документації учасник надає гарантійний лист про відсутність фактів невиконання/ неналежного виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами з технічного обслуговування та/або поточного/капітального ремонту ліфтів, що призвело до дострокового їх розірвання або застосовування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
На нашу думку, це положення є таким, що порушує абзац 1 частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що відповідно до неї, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Зміна формулювання з « і » на « або » в тендерній документації, на нашу думку, є порушенням заборони на дискримінацію учасників тендерів, у зв’язку з тим, що саме по собі розірвання договору є правочином, яке не може характеризувати суб’єкта господарювання з негативної сторони, та може відбутися з численних підстав що передбачені національним законодавством та відповідними договорами. Разом з тим розірвання договору та накладення санкцій може достеменно характеризувати відповідного суб’єкта господарювання як такого, чий досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору не може вважатися достатнім, аби бути обраним.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації
Доказ
Тендерна документація
Порядковий номер пункту скарги: 3
Підтвердження фінансової спроможності
Опис суті пункту скарги
Відповідно до Кваліфікаційного критерію № 3 розділу 1 додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію за умови, якщо обсяг доходу (виручки) за дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік, становить не менше ніж 70% від очікуваної вартості предмета закупівлі (очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період: дев’ять місяців 2024 року або за 2024 рік (у разі подання звітності станом на дату подання тендерної пропозиції).
У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Разом з тим, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На нашу думку, Замовником неправомірно визначено занадто вузький перелік критеріїв фінансової спроможності, яка зводиться виключно до результатів діяльності суб’єкта господарювання за звітний період, проте жодним чином не відображає його реальний фінансовий стан, оскільки такий, може бути визначений виключно за умови лише комплексної оцінки фінансового стану, в тому числі, до прикладу, вартості активів підприємства.
Таким чином, ми вважаємо, що Замовником необгрунтовано встановлено такий перелік критеріїв фінансової спроможності, який суттєво обмежує доступ великої кількості суб’єктів господарювання до тендеру, шляхом встановлення фінансової спроможності виключно на підставі виручки без врахування інших важливих критеріїв.
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації
Доказ
Тендерна документація
Дата розгляду скарги13.01.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Прийнято до розгляду Органом оскарження
07.01.2025 14:57