Процедура закупівлі оголошена 27.12.2024 18:02. Дата останніх змін - 02.01.2025 11:00
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-27-012178-a | |
ID | 6e03b07128cd445888386ad97c555355 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`441`314`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`441`314`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 14`413`140.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.12.24
Період уточнень
до 02.01.25
Подання пропозицій
до 10.01.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
10.01.25
30.12.2024, 10:46
Банківська гарантія
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
Наша компанія планує взяти участь в тендері щодо постачання комплектів продуктів для особового складу ЗСУ. Однією з умов подачі пропозиції є банківська гарантія у розмірі 14 413 140,00 грн., яка має бути надана учасником тендеру до 06 січня 2025 року включно.
Враховуючи такий короткий строк для подачі пропозиції й ще у період Різдвяних та Новорічних свят, оформити банківську гарантію на суму 14 413 140,00 грн. виявляється просто неможливим.
У зв’язку з цим питання, чи можна надати пропозицію 06 січня 2024 року без банківської гарантії, з додаванням гарантійного листа щодо її оформлення, або відстрочити термін надання банківської гарантії, або якісь інші варіанти для вирішення цього питання?
Наша компанія планує взяти участь в тендері щодо постачання комплектів продуктів для особового складу ЗСУ. Однією з умов подачі пропозиції є банківська гарантія у розмірі 14 413 140,00 грн., яка має бути надана учасником тендеру до 06 січня 2025 року включно.
Враховуючи такий короткий строк для подачі пропозиції й ще у період Різдвяних та Новорічних свят, оформити банківську гарантію на суму 14 413 140,00 грн. виявляється просто неможливим.
У зв’язку з цим питання, чи можна надати пропозицію 06 січня 2024 року без банківської гарантії, з додаванням гарантійного листа щодо її оформлення, або відстрочити термін надання банківської гарантії, або якісь інші варіанти для вирішення цього питання?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.12.2024, 12:39)
Шановний Учаснику, добрий день.
Вимога щодо надання забезпечення пропозиції (банківської гарантії) в складі пропозиції Учасника є обов'язковою.
Для уможливлення отримання забезпечення Замовником будуть внесені зміни в оголошення в частині подовження терміну подання пропозицій.
Вимога щодо надання забезпечення пропозиції (банківської гарантії) в складі пропозиції Учасника є обов'язковою.
Для уможливлення отримання забезпечення Замовником будуть внесені зміни в оголошення в частині подовження терміну подання пропозицій.
30.12.2024, 13:29
Довідки з реєстрів
Загальне запитання щодо оголошення
Після кібератаки на державні реєстри України не всі реєстри відновили повноцінне їх функціонування. Оскільки до тендерної пропозиції необхідно також додавати довідки з відповідних реєстрів, є питання, яким ще чином можливо підтверджувати запитувану Вами інформацію у разі неможливості її витягнути з реєстру із-за відсутності до нього доступу?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.12.2024, 13:56)
Просимо уточнити, про які саме довідки йде мова?
Наразі відсутня інформація щодо проблем з реєстрами МВС, НАЗК, ДПС.
Щодо довідки про відсутність банкрутства, до відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
Наразі відсутня інформація щодо проблем з реєстрами МВС, НАЗК, ДПС.
Щодо довідки про відсутність банкрутства, до відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
30.12.2024, 14:19
Довідки з реєстрів
Загальне запитання щодо оголошення
Так, на сьогодні виникла проблема щодо отримання довідки, що учасник не є банкрутом із реєстру.
Дякуємо за роз'яснення.
Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.12.2024, 14:49)
До відновлення роботи онлайн сервісу з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) надаватимуться у формі інформаційних листів міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, за відповідним запитом (письмовим або електронним).
Вимоги до запитів про надання відомостей про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) у формі інформаційного листа:
у запиті вказуються такі параметри:
інформація про запитувача:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) / місця проживання (перебування) (для фізичних осіб);
інформація про суб’єкта, щодо якого запитується інформація:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження;
у запиті вказуються підстави для отримання відомостей та обґрунтування необхідності в оперативному отриманні таких відомостей;
запит повинен містити особистий підпис запитувача (власноруч у разі направлення письмового запиту або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису при поданні електронного запиту/направлення запиту засобами електронної пошти).
Інформаційний лист міжрегіонального управління Міністерства юстиції України надається за підписом керівника або заступника керівника міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.
Вимоги до запитів про надання відомостей про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) у формі інформаційного листа:
у запиті вказуються такі параметри:
інформація про запитувача:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) / місця проживання (перебування) (для фізичних осіб);
інформація про суб’єкта, щодо якого запитується інформація:
- найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб);
- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);
- повна адреса місцезнаходження;
у запиті вказуються підстави для отримання відомостей та обґрунтування необхідності в оперативному отриманні таких відомостей;
запит повинен містити особистий підпис запитувача (власноруч у разі направлення письмового запиту або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису при поданні електронного запиту/направлення запиту засобами електронної пошти).
Інформаційний лист міжрегіонального управління Міністерства юстиції України надається за підписом керівника або заступника керівника міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.