Процедура закупівлі оголошена 27.12.2024 14:53. Дата останніх змін - 06.01.2025 17:23
Капітальний ремонт частини підвального приміщення (їдальня) ліцей «Фонтанський» Фонтанської сільської ради щодо улаштування об’єкту цивільного захисту (укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, 55 -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-27-008957-a | |
ID | 91a95223e27c45c7ab75b401bfd68b21 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`656`398.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 5`656`398.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 28`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.12.24
Період уточнень
до 08.01.25
Період оскаржень
до 08.01.25
Подання пропозицій
до 11.01.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
13.01.25
06.01.2025, 14:45
Акт огляду
Загальне запитання щодо оголошення
Умовами тендерної документації передбачено: « Замовник вимагає у складі тендерної документації акт огляду об`єкта. Про що Учасник у складі своєї пропозиції надає акт огляду (Додаток 6), який повинен містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та представника Замовника, в присутності якого проведено огляд. Замовником зумовлено дану вимогу з метою підтвердження відповідності запропонованої пропозиції вимогам, встановленим замовником у Додатку 2. Проте відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі - ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ОПИС УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто Замовник зобов’язаний передбачити всю необхідну інформацію в технічному завданні ( ДОДАТОК №2), в такому об’ємі що б її не довелося уточнювати, оскільки в протилежному випадку Замовник порушив умови законодавства та не надає повної інформації щодо робіт! Вимога щодо огляду об’єкту є дискримінаційною, порушує принципи здійснення закупівель та зумовлює штучне обмеження конкурентоспроможності потенційних учасників. Відповідно посилаючись на практику колегії АМКУ доводимо до відома Замовника, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, неодноразово була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 . У зв'язку з цим вимагаємо виключити дану вимогу з положень тендерної документації
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.01.2025, 17:23)
Вимога Додатку 2 до Тендерної документації «Згідно Національного Стандарту України ДСТУ-НБВ.1.2-18:2016 та НАСТАНОВИ ЩОДО ОБСТЕЖЕННЯ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ ЇХ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ Замовник вимагає у складі тендерної документації акт огляду об`єкта (1.3 Стандарт). Цей Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення, консервації та ліквідації. Учасник, перед подачею пропозиції, повинен оглянути об'єкт в натурі у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначених Замовником. Про що Учасник у складі своєї пропозиції надає акт огляду (Додаток 6), який повинен містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та представника Замовника, в присутності якого проведено огляд.» є цілком доцільною та не обмежує коло потенційних учасників, оскільки передбачена діючим законодавством України.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Тендерну документацію складену у відповідності із вимогами діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо також увагу на те, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог тендерної документації у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Тендерну документацію складену у відповідності із вимогами діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо також увагу на те, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог тендерної документації у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.