Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2024 16:26. Дата останніх змін - 23.12.2024 16:50

Поштові послуги

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-23-018178-a  
ID 7f81a56410f146a6abcedf6bbfa40b79  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-19-006871-a  
Очікувана вартість закупівлі
33`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Очікувана вартість закупівлі 33`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Відсутність конкуренції з технічних причин  
Обгрунтування Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на акціонерне товариство «Укрпошта». Надання поштових послуг регулюються Законом України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 №2759-III та Правилами надання послуг поштового зв’язку, затверджених Постановою КМУ від 05.03.2009 №270. Згідно з Правилами надання послуг поштового зв’язку, затверджених Постановою КМУ від 05.03.2009 №270, національний оператор поштового зв’язку надає послуги з пересилання поштових відправлень, зокрема, з описом вкладення. З аналізу положень Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 року № 270, та актуальної судової практики вбачається, що належним доказом направлення документів є бланк опису вкладення, завірений відповідним відділенням зв’язку, та фінансовий чек про відправлення. Таким чином, суд не приймає докази про направлення ОФ ДП «АМПУ» копій документів іншим сторонам по справі, які надаються компаніями кур’єрського зв’язку при прийомі відправлення з описом вкладення. Вказані обставини позбавляють можливості здійснювати в повній мірі представництво інтересів адміністрації Одеського морського порту в судах. Наслідком недотримання вимог процесуального законодавства щодо надання належних доказів відправки процесуальних документів іншим учасникам справи є залишення заяв без руху та їх повернення, що врешті може позбавитиОФ ДП «АМПУ» можливості оскарження судового рішення в апеляційному та касаційному порядку. На підставі викладеного, керуючись положеннями абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178), враховуючи відсутність конкуренції з технічних причин, договір про закупівлю може бути укладено лише з певним суб’єктом господарювання - Акціонерним товариством «Укрпошта» без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
23.12.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.24

Специфікація закупівлі

1)
Поштові послуги
Класифікація за ДК 021:2015: 64110000-0 - Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
3653-ВОДФ-24.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2024 16:26
Версія документу від: 23.12.2024 16:26
ID: 07d70dd9d5d448b282dfce8124cfefc7
Тендерна документація
Obgruntuvannya (1).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2024 16:26
Версія документу від: 23.12.2024 16:26
ID: 61d6d9c0adef4652865c2fdf36a0d561
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2024 16:50
Версія документу від: 23.12.2024 16:50
ID: 6c28fe5eaf0a487d8a784ae663ab3282

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38728457  
Юридична адреса 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
33`000.00
Гривня з ПДВ
Переможець
23.12.2024 16:26

Укладені договори

Номер договору
3653-В-ОДФ-24
Дата підписання
23.12.2024
Дата початку дії
01.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
33`000.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
27`500.00 Гривня