Процедура закупівлі оголошена 21.12.2024 17:47. Дата останніх змін - 21.12.2024 17:47
Папір і канцелярське приладдя
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-21-000979-a | |
ID | ff38fc1e50884a68ae06911970b558de | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-12-20-005621-a |
Очікувана вартість закупівлі
6`468.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Чорнолізький ліцей Тисменицької міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 6`468.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
21.12.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.12.24
Специфікація закупівлі
1) |
Папір ксероксний
Класифікація за ДК 021:2015: 30197644-2 - Папір для ксерографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
|
2) |
Папки
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 штука
|
3) |
Папка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
4) |
Швидкозшивачі
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
5) |
Папка на завязках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
6) |
Файли
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
|
7) |
Ручки
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
8) |
Зошит А-4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77471, Україна, Івано-Франківська область, Чорнолізці, вул.Незалежності 1а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024 - 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2024 17:47
Версія документу від: 21.12.2024 17:47
ID: b661803cd27447f88d2c5f9c9082b956
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Чорнолізький ліцей Тисменицької міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 20562846 |
Юридична адреса | 77471, Україна, Івано-Франківська область, село Чорнолізці, вулиця Незалежності, будинок 1 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
3
Дата підписання
20.12.2024
Дата початку дії
20.12.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
6`468.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`390.00 Гривня