Процедура закупівлі оголошена 20.12.2024 15:10. Дата останніх змін - 25.12.2024 11:57
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги по спеціалізованій постовій охороні) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-20-016038-a | |
ID | 0105963a57414ed9946eea8e6a0f2879 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`314`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`314`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.12.24
Період уточнень
до 25.12.24
Період оскаржень
до 25.12.24
Подання пропозицій
до 28.12.24
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
30.12.24
23.12.2024, 10:43
Дискримінація учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, ми маємо значний досвід з надання охоронних послуг. Проте у тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний підтвердити Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону а саме:
- надати не менше 5-ти копії технічних паспортів на власні автотранспортні засоби;
- надати довідку в довільній формі, що він має повноваження, технічні можливості, згідно із законодавством здійснювати охорону об’єктів критичної інфраструктури в розумінні Постанови КМУ від 21.11.2018 №375 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
Прописуючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, дія Замовника підтверджується та спрямовується виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно одного учасника, а саме: Управління поліції охорони у Вінницькій області.
Відтак, Замовник нівелює можливість взяти участь та поборотися за перемогу, іншим учасникам, які відповідають ліцензійним вимогам надання охоронних послуг і мають необхідну матеріально-технічну базу, досвід тощо.
Довідково інформує, що Постанови КМУ від 21.11.2018 року №375 не існує.
В той же час, навіщо Замовнику така кількість груп реагування аж 5, якщо закупівля стосується лише 1 цілодобового посту. Крім того, охоронник додатково в разі критичної ситуації може за допомогою засобів зв’язку або тривожної кнопки повідомити поліцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний підтвердити Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону а саме:
- надати не менше 5-ти копії технічних паспортів на власні автотранспортні засоби;
- надати довідку в довільній формі, що він має повноваження, технічні можливості, згідно із законодавством здійснювати охорону об’єктів критичної інфраструктури в розумінні Постанови КМУ від 21.11.2018 №375 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах».
Прописуючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, дія Замовника підтверджується та спрямовується виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно одного учасника, а саме: Управління поліції охорони у Вінницькій області.
Відтак, Замовник нівелює можливість взяти участь та поборотися за перемогу, іншим учасникам, які відповідають ліцензійним вимогам надання охоронних послуг і мають необхідну матеріально-технічну базу, досвід тощо.
Довідково інформує, що Постанови КМУ від 21.11.2018 року №375 не існує.
В той же час, навіщо Замовнику така кількість груп реагування аж 5, якщо закупівля стосується лише 1 цілодобового посту. Крім того, охоронник додатково в разі критичної ситуації може за допомогою засобів зв’язку або тривожної кнопки повідомити поліцію.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.12.2024, 11:57)
Дякуємо за зацікавеність закупівлею. Дана закупівля сформована згідно вимог чинного законодавства, і в жодному разі не обмежує коло учасників.