Процедура закупівлі оголошена 28.11.2024 14:06. Дата останніх змін - 28.11.2024 14:06
Ручка кулькова, папір А4, Зошит 96 арк. клітинка, олівець ч/г, маркер текстовий, коректор ручка Axent 12мл, гумка м’яка, скотч 45*500, скріпка 28мм 100шт, степлер, діркопробивач 620, підставка під ручки – органайзер, блок - папір для нотаток, стикер закладки, ластик, ручка гелева, ручка масляна, стрічка прозора, зошит 24 арк. клітинка, маркер текстовий 1мм, ножиці 21см, чинка, скоба №24, скоба №10, планінг, блокнот А4 -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-28-007872-a | |
ID | 88c5da6683f5469788f3c1ee8a66c076 |
Очікувана вартість закупівлі
13`153.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня Ренійської міської ради" | |
Очікувана вартість закупівлі | 13`153.50 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
28.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
28.11.24