Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.11.2024 14:01. Дата останніх змін - 28.11.2024 14:01

ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЗАХИСНОЇ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ: Стілець офісний AMF Ізо чорний Шкірозамінник (ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-28-008604-a  
ID 209b47a97e1c4f279ab5e7e53428421b  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-28-010900-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Постачання товарів здійснюється за рахунок Постачальника на склад Покупця 2 АДРЕСИ: (КНП «Криворізька МЛ №16» КМР: м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А та 50082, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 55) 2. Постачання до 13.12.2024 року 3. Післяоплата 30 календарних днів після постачання товару

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 11`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
28.11.24
Подання пропозицій
до 03.12.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 55, вул. Шухевича Романа, 32А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.12.2024
Умови постаки: 1. Постачання товарів здійснюється за рахунок Постачальника на склад Покупця 2 АДРЕСИ: (КНП «Криворізька МЛ №16» КМР: м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, 32А та 50082, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 55) 2. Постачання до 13.12.2024 року 3. Післяоплата 30 календарних днів після постачання товару
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору стільці ЗПП.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 13:59
Версія документу від: 28.11.2024 13:59
ID: 389db190e78749ddb8f11a9eb22a90a9
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 14:01
Версія документу від: 28.11.2024 14:01
ID: a86ef52ae392482e90647e41e5b69e7d

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Обмежений доступ Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Хромування Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Тип ніжок : звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Наявність конференц-столика Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Висота сидіння ?:tender criteria requirement min_maxValue: 460 - 460
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Матеріал оббивки спинки : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Матеріал оббивки сидіння : екошкіра (шкірозамінник)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Матеріал каркасу : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Бренд : AMF
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024
Наявність підлокітників Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 28.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 28.11.2024 14:01  
Початок періоду прийому пропозицій 28.11.2024 14:01  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.12.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01986233  
Юридична адреса 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шухевича Романа, буд. 32А