Процедура закупівлі оголошена 28.11.2024 13:52. Дата останніх змін - 28.11.2024 13:52
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-28-008393-a | |
ID | 1e79017ca3fb4bb7866d25ac15956632 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-28-010585-a |
Очікувана вартість закупівлі
28`512.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 3 календарних днів з дати подання заявки. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 28`512.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
28.11.24
Подання пропозицій
до 03.12.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 календарні дні |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Дата подання заявки | |
Опис | Поставка товару здійснюється протягом 3 календарних днів з дати подання заявки. | |
Тип оплати | Повторювана поставка | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 3 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.
Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 3 календарних днів з дати подання заявки. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4320 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
проєкт Договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 13:51
Версія документу від: 28.11.2024 13:51
ID: aa99d06c7309434995f5d240a51d8b25
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.11.2024 13:52
Версія документу від: 28.11.2024 13:52
ID: 2e07ce4f7b934f1ea52d3b09b846099b
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Категорія : Вища (L)
Маса одного яйця : від 63 до 72,9 г
Відповідність ДСТУ 5028 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 28.11.2024 13:52 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 28.11.2024 13:52 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 03.12.2024 10:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01984228 |
Юридична адреса | 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |